Zamknij

Gniewkowianin będzie jurorem w show Zbigniewa Stonogi

17:36, 03.08.2020 S.T Aktualizacja: 17:54, 15.08.2020
Skomentuj

Słynny biznesmen, filantrop, skandalista i osobowość medialna w jednej osobie Zbigniew Stonoga będzie teraz szukał i promował talenty artystyczne. Jednym z jurorów Stonoga Show będzie gniewkowianin Dominik Gotowalski.

Stonoga Show to program, który będzie transmitowany wyłącznie online, a jego emisja przewidziana jest na koniec sierpnia.

– Miałem zaszczyt zasiąść na fotelu jurorskim, na który zostałem zaproszony przez samego pana Zbigniewa Stonogę, zgodziłem się wziąć udział w programie. Pierwsze etapy castingowe odbywały się poprzez wysyłanie maili ze zgłoszeniami swoich talentów. Dostaliśmy około sześć tysięcy zgłoszeń i spośród nich wybraliśmy 32 osoby, które zaprosiliśmy do profesjonalnego studio nagraniowego pod Warszawą, uczestnicy mogli tam wykazać się swoimi umiejętnościami! – opowiada nam Dominik Gotowalski, który sam jest niezwykle utalentowanym wokalistą.

Główna nagroda, o którą będą walczyć uczestnicy Stonoga Show, to 100 tysięcy złotych oraz kontrakt z wytwórnią płytową.

[ZT]4088[/ZT]

[ZT]4087[/ZT]

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(43)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


FikFik

10 1

Z Ciebie to z kolei jest Polak pełną gębą, 18:13, 03.08.2020


Tak antyTak anty

1 0

Czy ktoś kto pokazuje przewały PiS to jest anty Polak ? 08:14, 04.08.2020


reo

Muzyk zawodowyMuzyk zawodowy

28 20

Talent to tylko początek,ten chłopak ma mierne pojęcie o muzyce,nie uczy się, tylko zwykły lans i parcie na karierę.Nawet nie zagra na czymkolwiek.I tak mu życzę szczęścia,ale powinien się jeszcze duuużo nauczyć,a takie show to żadna kariera.Szkoda,że młodzież idzie na łatwiznę i brnie w takie ślepe uliczki.Od zostania muzykiem na razie dzieli go przepaść,ale postanowił zrobić "duży"krok naprzód.... 19:35, 03.08.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

zazdrośćzazdrość

13 26

zazdrościsz ? 20:11, 03.08.2020


MuzykantMuzykant

25 12

To nie zazdrość ale naga prawda... 20:18, 03.08.2020


zazdrośćzazdrość

13 21

Zawodowy muzyku , jak uważasz się za takiego fachowca , to dlaczego nie zrobiłeś żadnej kariery, tylko siedzisz tutaj i piszesz młodemu, zdolnemu przystojnemu chłopakowi takie zawistne komentarze .Może lepiej nie marnuj tutaj czasu i skoncentruj się na sobie . 22:29, 03.08.2020


MiernyMierny

3 22

Ty jesteś mierny. Chłopakowi życzymy sukcesów a ty się udław 00:34, 04.08.2020


***** ******** ***

15 2

Antypolak bo jedzie z pisem? Co, a może wy certyfikaty będziecie dawać kto Polak a kto II sort ?! Niedoczekanie, kiedyś będziecie rozliczeni. 20:16, 03.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zazdrośćDo zazdrość

19 14

Skąd taki *%#)!& pomysł?Nie ma czego zazdrościć.Jak zagrasz na scenie teatru albo z orkiestrą symfoniczną,czy legendami polskiej sceny,wtedy możemy pogadać jak równy z równym.Proste pytanie sprawdzające-jaki akord jest subdominantą szóstego stopnia w c-moll?Nie wiesz?.....to ucz się 20:21, 03.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

urodauroda

14 16

Bardzo przystojny chłopak .To mu na pewno pomoże w zrobieniu kariery scenicznej . Napisałam komentarz o zazdrości , a jakiś zawistny muzykant z Gniewkowa pomyślał ,że to pisał Dominik .Wyjaśniam ,że to ja pisałam -dziewczyna podziwiająca jego talent i urodę . 22:01, 03.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mimi do muzyk zawodoMimi do muzyk zawodo

14 19

Zawodowy muzyku niepotrzebnie się uczyłeś w muzyce nie o naukę chodzi jak jesteś taki zawodowy i perfekcyjny to dla twojej informacji grono gwiazd ze sceny muzycznej nie ma wykształcenia w tym kierunku a wiesz dlaczego?
Muzyka to coś co się ma w środku , co się czuje i kocha . Spójrz na inne znane osoby Bill Gates Steve Jobs Marck Zuckenberg Zbigniew Hołdys , żaden z nich nie miał dyplomu wyższej uczelni a zapisali się na kartach historii 22:13, 03.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zawodowy muzykZawodowy muzyk

30 5

Nie trzeba mieć wykształcenia żeby czuć-i tu się zgodzę.Podstawą zawsze jest wrodzona muzykalność.To nie lekarz,czy prawnik,gdzie ważny jest dyplom..Większość znanych muzyków z którymi miałem zaszczyt występować,a których znasz z telewizora,takowego wykształcenia nie posiadała,nie licząc zawodowców orkiestrowych z których każdy jest tak naprawdę solistą.Chętnie jednak korzystali z mojej wiedzy,która pozwalała np.podczas nagrań szybko rozwiązywać problemy aranżacyjne.I nie jestem zawistny-przeciwnie,każdemu życzę powodzenia,ale nie zgodzę się,że czegoś nauczyłem się "niepotrzebnie" w szkołach.Do muzyki potrzebna jest pasja,a szkołę należy traktować jako narzędzie-w dobrych rękach zrobi robotę, tu jest tylko parcie na szkło bez jakiejkolwiek bazy.Irytuje mnie jedynie bylejakość i rozmienianie się na drobne,zamiast rzetelnej pracy.Muzykować można uczyć się w nieskończoność,nigdy nie da się powiedzieć,że już umiem.Sama muzyka to jedna wielka ewolucja.I miłość oczywiście,to coś co się czuje gdy grasz,a ludzie to chłoną.Trudno to opisać i tego życzę.Muzykę uprawia się z miłości do niej,a nie wg planu zrobienia kariery-dlatego mając "to coś co ma się w środku,co się czuje i kocha"zadziałało w przypadku wymienionych przez Ciebie przykładów.Nie mniej chcąc zagrać np.w stylu góralskim choćby przy ognisku warto wiedzieć,że wystarczy grać po starogreckiej skali lidyjskiej i wszystko zabrzmi stylowo jak u górali.I to natychmiast,a nie po całej sesji prób.W ogóle to nie cierpię prób,bo się na nich nudzę,a najbardziej lubię improwizować,to dopiero jazda!W sumie to fajna i mam nadzieję konstruktywna dyskusja,pozdrawiam!
23:27, 03.08.2020


do Zazdrośćdo Zazdrość

19 8

Odnośnie "czemu nie zrobiłeś kariery?"-nie to było moim celem,a po drugie to kto robi karierę nie ma zupełnie nic wspólnego z tym,co kto umie.Przykładów jest aż nadto,dlatego krytykuję bylejakość w tym przypadku.A czy kolega z urody się komuś podoba...jak to mówią w branży-co się nie dośpiewa,to się dowygląda. 23:37, 03.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MandarynaMandaryna

16 8

Brawo zawodowy muzyku. Nic dodać nic ująć, przecież nikt nie zabroni grać muzykantom na weselach. Niech sobie dowygląda chłopak u Stonogi. 10:16, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jak to.... Jak to....

18 24

Jak zwykle wiecznie krytykujący i niezadowoleni. Zamiast się cieszyć, ze Ktoś z Gniewkowa. Żałosne ludki, wyrazy współczucia... 10:36, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

onaona

16 20

podlosc wasza nie zna granic
fajnie sie pisze z perspektywy fotela gdzie cztery litery siedza i ciezko zapewne je podniesc....czemu tak ciezko pomyslec ze komus sie poszczescilo ze byc moze otworzy furtke do dalszych sukcesow (i oby tak sie stalo ...tego Ci zycze) a moze i tak byc ze bedzie to fajna przygoda ...chlopak ma pasje i ja rozwija ...a wy kim jestescie ???
zal mi was
Dominik trzymam mocno kciuki...i pokaz im wszystkim :-):-):-):-):-):-) 11:57, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

On ona onoOn ona ono

22 7

Raczej jest to krytyka bylejakości i braku warsztatu, nic więcej. Pękam z dumy oczywiście, że Dominik będzie oceniał talenty muzyczno wokalne innych.
Może wystarczy do tego pasja i wygląd. 12:09, 04.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do.... Do....

6 17

Widac żeś lepsza, lepszy.... Śmiechu warte nie peknij czasem od tej wiecznej krytyki... 12:50, 04.08.2020


typowy  typowy

8 15

typowy polaczek - zawiść , zawiść , zawiść ..... 13:30, 04.08.2020


Zawodowy muzykZawodowy muzyk

44 10

Dominiku!Pewnie tu zaglądasz,więc skorzystam.Tak,krytykuję Ciebie,ale nie ze złej woli,nie z zawiści i nie z zazdrości.To jest konstruktywna krytyka i tak do tego podejdz,a zyskasz.Twoi znajomi zawsze będą Cię poklepywać po plecach i mówić,że super,tylko nic z tego nie wynika.Ludziom wystarczy pokazać wydmuszkę w telewizorze,a zobaczą jajko.Ewentualna kariera powinna być wynikiem posiadania warsztatu.Najpierw musisz zostać dobrym rzemieślnikiem,aby dojrzeć do zostania artystą.Na razie zabłądziłeś.Ktoś mi tu zarzucił,że się wymądrzam,a sam nie zrobiłem kariery,no nie do końca,bo ja już mam to za sobą.Więc jak to jest?Podam konkretny przykład.Moim ulubionym basistą jest pan Leyland Sklar-założę się,że nie znasz,podobnie jak moi przedmówcy.Wynikałoby z tego,że nie zrobił kariery,bo go nikt nie kojarzy.A tymczasem jego dyskografia zajęłaby ze dwie strony,grał z największymi gwiazdami światowego formatu,wymienię tylko kilka-M.Jackson,Tina turner,Stevie Wonder,Phil Collins,McCartney i prawie wszyscy artyści jakich znasz.Właściwie łatwiej wymienić z kim nie grał.Jest rozchwytywany przez największych,nagrywa w najznamienitszych studiach na całym świecie.A wiesz dlaczego?Dlatego,że nie tylko jest super instrumentalistą,ale jego grę cechuje osobliwa wrażliwość,prostota i oryginalność.Mistrz nad mistrze!Ale znajdą się tacy,co powiedzą,że nie zrobił kariery,bo nikt go nie kojarzy.Pozory mylą jak widzisz,więc kariera nie jest tu żadnym kryterium do oceny-liczy się to co faktycznie potrafisz.Zobacz jak pięknie rozwija się nasz gniewkowski MrFilak-dziesięć lat temu był jeszcze dzieciakiem wydobywającym lewe dzwięki z jakiejś ortopedycznie szkodliwej gitary,ale wiedział jak szukać i się pięknie odnalazł wśród starszych i bardziej doświadczonych muzyków.Słucha ich i uczy się,stale się rozwija i chłonie cenne uwagi.Nie ma wykształcenia,jest wybitnie zdolnym samoukiem i co ważne ma coś do powiedzenia.Mimo młodego wieku jest prawdziwym artystą i już wiele osiągnął,a jego kompozycje są znakomite.Ile w to włożył pracy i czasu to tylko on sam wie,bardzo go cenię jako muzyka.
Ty na razie jesteś odtwórcą kilku coverów na poziomie rzemiosła weselnej kapeli,ale to nie jest złośliwość z mojej strony.To normalny,początkowy dopiero etap rozwoju.Dlatego uważam,że zamiast zaczynać od udziału w takich głupawych projektach,powinieneś na razie pracować nad warsztatem.To dopiero pozwoli Ci grać z lepszymi,czyli dalej się rozwijać,ale wchodzenie kuchennymi drzwiami na bal to zły pomysł.I zrób to dla siebie-nie dla blichtru i kariery.Jak będziesz dobry,to też posypią się propozycje od innych muzyków i to będzie już jakimś wyznacznikiem sukcesu,a nie opinia ciotki,sąsiada czy kolegi,która nie ma znaczenia.Na razie nie masz podstaw do bycia jurorem,bo za mało wiesz i potrafisz,a ten program to żenada.Mam nadzieję,że jesteś mądry chłop i przemyślisz swoje plany oraz że choć trochę Ci pomogłem.Powodzenia i do roboty! 15:10, 04.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olaola

9 4

Po przeczytaniu tych krytycznych komentarzy tak sobie typowałam kto może je pisać , i okazało się że typowałam dobrze . 15:47, 04.08.2020


GniewkowiankaGniewkowianka

9 18

Szanowny Panie 'Zawodowy Muzyku', pod plaszczykiem 'konstruktywnej krytyki' wylewa Pan zolt, gorycz i ewedentnie brak klasy i taktu. Domyslalam sie, ze nie udalo sie zrobic kariery muzycznej, takiej o ktorejj Pan marzyl. Osoba, ktora jest speleniona, szczesliwa i najzwyczajniej w swiecie dobra - nie ma czas wypisywac jakich glupot. Troche wiecej pokory, empatii dla innych (szczegolnie tych mlodszych, przed ktorymi swiat stoi otworem), a swiat stanie sie piekniejszy - gwarantuje! 19:14, 04.08.2020


On ona onoOn ona ono

17 9

Typowy polaczek zachwyci się tym co błyszczy i jest powierzchowne. Bądźmy bardziej wymagający w stosunku do siebie.
Podnośmy porzeczkę standardów. Nie ekscytujemy się byle czym. O tym pisze zawodowy muzyk, tak bardzo ciężko przebić się z prawdą... 15:26, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GniewkowiankaGniewkowianka

12 17

Ludzie! Opanujcie sie! Skad w Was tyle jadu, zazdrosci? Pewnie Wam sie w zyciu nie udalo (to szczegolne do tych 'zawodowych muzykow') i zamiast sie cieszyc cudzym szczesciem, tym, ze chlopakowi sie udalo zakwalifikowac i przy okazji moze wypromowac nasze Gniewkowo, to piszcie takie niepochlebne komentarze??? Co to ma byc? Ci, ktorzy pisza takie brednie powinni sie wstydzic! Nie zachowujcie sie jak hejerzy albo zazdrosnicy! CO ZA WSTYD!! JA sie bardzo ciesze, ze udalo sie mu gdzies zaczepic i zycze mu wszystkiego najlepszego! Mam nadzieje, ze spelnia mu sie wszystkie marzenia, bo zasluguje na to (tak jak kazdy czlowiek)!!!!!! 18:03, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GniewkowiankaGniewkowianka

11 20

Szanowny Panie 'Zawodowy Muzyku', pod plaszczykiem 'konstruktywnej krytyki' wylewa Pan zolt, gorycz i ewedentnie brak klasy i taktu. Domyslalam sie, ze nie udalo sie zrobic kariery muzycznej, takiej o ktorejj Pan marzyl. Osoba, ktora jest speleniona, szczesliwa i najzwyczajniej w swiecie dobra - nie ma czas wypisywac jakich glupot. Troche wiecej pokory, empatii dla innych (szczegolnie tych mlodszych, przed ktorymi swiat stoi otworem), a swiat stanie sie piekniejszy - gwarantuje! 19:19, 04.08.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

olaola

8 15

Bardzo trafny komentarz .Może Pani wypowiedź wyciszy tego Pana i mieszkańcy Gniewkowa będą mogli się spokojnie cieszyć sukcesem chłopaka .Jeżeli ten Pan nie uważa tego za sukces to naprawdę jego prywatna sprawa i niech wreszcie zamilknie . 19:31, 04.08.2020


Zawodowy muzykZawodowy muzyk

29 7

Jak sobie Państwo winszują-już się zamykam.Potencjalnych interlokutorów proszę tylko o jedno-czytajcie ze zrozumieniem,bo tu jest problem.A na rozluznienie posłuchajcie mojego kolegi z Torunia.W 3.18 słychać subdominantę o którą pytałem.
https://www.youtube.com/watch?v=RClgG09kLCc 20:18, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oj dyna, dynaOj dyna, dyna

22 6

Ja np. potrafię się cieszyć czyimś szczęściem, ale nie znaczy to wcale że Dominik będzie/jest dobrym muzykiem. Doceniam tez jego zniewalającą urodę, ale to też nie jest właściwą kwalifikacją na jurora.
Ocena muzyka zawodowego jest merytoryczna, wyważona, życzliwa wręcz.
Nie widzę tu jadu, zawiści ani zazdrości.
Tanie pochlebstwa, klepanie po plecach jest nieszczere i prowadzi na manowce sztuki. Szczera ocena jest lepsza od taniego poklasku. 20:44, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oj dyna, dynaOj dyna, dyna

14 7

A ja już wiem kim jest muzyk zawodowy. Noo, jestem pod wrażeniem. Szacun za dorobek. 21:03, 04.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olaola

9 16

Też się domyślam ,kim jest muzyk zawodowy, ale nie podoba mi się ta niepotrzebna dyskusja , którą tutaj sprowokował . Dla mnie to niestety reakcja człowieka ,który pozazdrościł młodemu człowiekowi sukcesu 21:34, 04.08.2020


Oj dyna, dynaOj dyna, dyna

14 7

A dla mnie nie, dyskusja jest potrzebna. Uwagi zaś które przedstawił są celne i merytoryczne do bólu. Z tą zazdrością to chyba żartujesz, jeśli wiesz kto zacz, to ocen jego dorobek i spróbuj porównać. 21:57, 04.08.2020


Opinia, krytykaOpinia, krytyka

15 4

To tak jak z opinią Janusza Gajosa o Kaczyńskim, który podzielił Polskę. Wierchuszka pisowska uznała że krytykowanie Kaczyńskiego to zbrodnia. On jest poza wszelką krytyką. Tak p. Gliński, niema świętych krów, a prawdziwa cnota krytyk się nie boi. 23:46, 04.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reklamareklama

8 15

Ten Pan... zawodowy muzyk to by najchętniej się tutaj imieniem i nazwiskiem podpisał ,żeby zareklamować swoją działalność i pokazać swoją wyższość , w jego mniemaniu oczywiście .Dla mnie jest to trochę żenujące . 03:53, 05.08.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Krytyka czy ocenaKrytyka czy ocena

14 5

Jego wyższość, jako muzyka oczywiście, jest niepodważalna. Jednak nie podpisał się... 09:04, 05.08.2020


reklamareklama

5 12

wymienił nazwę swojego zespołu i opisał swoje osiągnięcia 10:02, 05.08.2020


ObserwatorObserwator

3 7

W jednym z plebiscytów jest kategoria najlepszy juror...może tędy droga do kariery/sławy. Szczerze nie słyszałem o tym chłopaku. Czy nie jest zbyt młody i za mało doświadczony by oceniać umiejętności innych? 10:10, 05.08.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

polaczekpolaczek

8 7

Polska mentalność- znasz dowcip o piekle i diabłach gotujących ludzi różnych narodowości w kotłach ? Kotła z polakami nikt nie musi pilnować .Jak któryś z nich wspina się do góry i próbuje się wydostać to inni zazdrośnicy ściągają go w dół . 10:25, 05.08.2020


dziwnedziwne

7 2

Nigdy o nim nie słyszałeś to skąd wiesz ,że jest zbyt młody ? 11:06, 05.08.2020


Obserwator Obserwator

1 6

Wizualnie 22:43, 05.08.2020


Jeszcze.... Jeszcze....

8 10

Jeszcze trochę a pęknięcie z zazdrosci i zawiści, gdby nie ten hejt, to pewnie EU nie miałoby racji bytu. Miłego dnia 09:41, 07.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hejthejt

6 1

hejt ,hejt , hejt - trzymaj się Dominik 17:20, 11.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

6 0

Dominiku jestem z Cb dumny, że mieliśmy okazje się kiedyś spotkać. Podziwiam Twój talent. Nie przejmuj się krytyką innych, niech ina cię tylko umacnia w tym co robisz. Pechem jestcto ze pochodzisz z podzielonego miasteczka, które jest zawistne i docenia tylko czubek swojego nosa. Ty patrz daje i nie zapominaj kim jesteś! Powodzenia 20:56, 12.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%