Zamknij

Radni zdecydowali - wraca SP nr 2

21:31, 27.02.2019 S.T Aktualizacja: 18:16, 06.03.2019
Skomentuj

Wszystko już jasne w jednym z wywołujących najwięcej emocji w ostatnich tygodniach w Gniewkowie tematów. Podczas VII sesji Rady Miejskiej zdecydowano o powołaniu Szkoły Podstawowej nr 2. Uczniowie wrócą do niej we wrześniu tego roku.

Za podjęciem uchwały o tym decydującej głosowało siedmiu radnych (Szymon Krzysztofiak, Kazimierz Orent, Genowefa Myśliwy, Grzegorz Gołaś, Julian Bajerowski, Michał Otremba i Piotr Rychłowski), trzech było przeciw (Tomasz Gremplewski, Przemysław Stefański, Aleksander Pułaczewski), trzech wstrzymało się od głosu (Ilona Wodniak-Kuraszkiewicz, Krzysztof Tomasik, Kamil Chrzanowski). Janusz Bożko wyłączył się z głosowania.

Ułatwić radnym podjęcie tej bardzo ważnej dla gminnych finansów (ale nie tylko) miał sporządzony przez zewnętrznego specjalistę audyt, analizujący bieżącą sytuację w gminnej oświacie i wskazujący konsekwencje (także finansowe) reformy oraz jej zaniechania. Niestety, kilkustronicowy dokument dotarł do radnych tuż przed sesją i na zapoznanie się z nim mieli… 10 minut podczas zarządzonej przez Przewodniczącego Rady Miejskiej przerwy. Radni głosujący przeciw podjęciu uchwały wskazywali na niedociągnięcia formalne (brak skutecznego powiadomienia o planowanych zmianach wszystkich rodziców czy brak opinii związków zawodowych skupiających nauczycieli). Nie wpłynęło to jednak na ostateczny wynik głosowania. Rodzice dzieci z Gniewkowa, które w tym roku zaczynają edukację, będą więc mogli wybrać, czy poślą swoje pociechy do SP nr 1 na ulicę Toruńską, czy do SP nr 2 na ulicę Dworcową. Zaproponowana w załączniku do uchwały rejonizacja nie jest wiążąca, co podczas sesji podkreślił burmistrz Adam Straszyński.

[ZT]2628[/ZT]

[ZT]2631[/ZT]

Inne sprawy poruszane na VII sesji nie wzbudziły większych kontrowersji czy dyskusji.

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(72)

Mieszkaniec Mieszkaniec

18 11

Super wiadomość. 21:44, 27.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZbiorowiskoZbiorowisko

13 21

Dzieci z pierwszych klas wśród młodzieży z ośmych klas... "wspaniały" pomysł... Genialny... 21:45, 27.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AroAro

15 9

Chyba ich nie zjedzą ???? 21:50, 27.02.2019


Rodzic Rodzic

14 6

Ja przeżyłem. Gimbaza nie znajo tego. 21:50, 27.02.2019


belferbelfer

0 0

Kiedyś tylko tak było i jakoś afery nikt z tego nie robił.. 19:24, 29.03.2019


LucynkaLucynka

24 12

Okręg numer 1 dziękuje wioską za zrozumienie ???? a radnego zapamiętamy szkoda że nie wysłuchał mieszkańców czego oczekujemy zwłaszcza ze swojego okręgu i głosuje przeciwko nam nie fajowskie to podejście Panie G. 21:52, 27.02.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Który G?Który G?

2 2

Gołaś czy Gremplewski? 07:05, 28.02.2019


LusiaLusia

11 8

O tego Pana który głosował przeciw a większość osiedla oczekiwało DWÓCH szkół. Taki radny to nie radny. 09:08, 28.02.2019


OkoOko

9 8

dziwnie zachowuje się ten pan radny i dwóch jego kolegów zawsze są przeciw.zapomnijcie panowie o swoim byłym mocodawcy a zacznijcie reprezentować swoich wyborców.
11:54, 28.02.2019


G.G.

20 3

Nazywam się Gremplewski...Tomasz Gremplewski. Miałem jako radny do tej pory 2 dyżury i niestety nikt z Państwa nie przyszedł wyrazić swojego zdania czy opinii w temacie szkół. Nie wiem skąd opinia, że większość mieszkańców okręgu nr 1. oczekuje 2 szkół podstawowych. Ja do tej pory miałem raczej inne sygnały, ale oczywiście zdaję sobie sprawę, że zdania w tej ważnej materii są podzielone. Obawy co do utworzenia 2 szkół podstawowych wyrażane były wielokrotnie przeze mnie i moich kolegów radnych na komisjach czy sesjach. Niestety audyt (który otrzymaliśmy na nasz wniosek w dzień sesji !!!) potwierdził w dużej części nasze obawy. Ja też darzę dużym sentymentem czas, kiedy w Gniewkowie były 2 szkoły podstawowe. Jednak nie mam takiego komfortu żeby się nim kierować. Ważne są dla mnie dane demograficzne, koszty czy chociażby perspektywa zwolnień nauczycieli. Niebagatelne znaczenie miał też pośpiech i według mojej oceny powierzchowne zbadanie zagadnienia. To są dla mnie wyznaczniki którymi się kierowałem, głosując "przeciw" uchwale. Na tej samej sesji złożyłem też 2 interpelacje, staram się rozwiązywać na bieżąco występujące na osiedlu problemy (m. in. dziurawy dojazd od strony ul.Piasta, problemy z oświetleniem występujący wcześniej na naszym terenie, problem zwierzęcych odchodów czy braku miejsc parkingowych). Jestem cały czas do Państwa dyspozycji. Jeżeli uznacie Państwo za 5 lat, że nadużyłem Waszego zaufania i niesumiennie wypełniałem swoje obowiązki radnego, nie zagłosujecie na mnie więcej. Tymczasem zachęcam do spotkań ze mną w każdą pierwszą środę miesiąca w klubie osiedlowym Mozaika w godzinach od 17:00 do 18:00, a od września 2019 r. w M-GOKSiR. Pozdrawiam. Tomasz Gremplewski. 13:04, 28.02.2019


ZaZa

4 5

Od dwóch lat chcieliśmy dwóch szkół. Chyba to było jasne. A tak na marginesie - AŻ DWA dyżury od końca listopada, nie ma się czym chwalić. 22:44, 01.03.2019


MieszkankaMieszkanka

34 3

A ja się zastanawiam po co taki radny który wstrzymuje się od głosu. Boi się zagłosować czy jak.... Albo jest za albo przeciw 21:52, 27.02.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

AroAro

22 0

Też mnie to zastanawia... Pójście na łatwiznę... Bezpiecznie nikomu się nie narazić ale chyba nie po to zasiada się w radzie?! 22:07, 27.02.2019


MieszkaniecMieszkaniec

17 0

Pewnie ze nie po to, dla chleba panie, dla chleba... 22:18, 27.02.2019


Popieram MieszkankęPopieram Mieszkankę

17 0

Dokładnie- albo się zgadza albo nie. Wstrzymać to można siku :P 22:52, 27.02.2019


ProrokProrok

10 2

Wstrzymał się z prostej przyczyny.Gdyby coś nie wypaliło i zaczną się zwolnienia nauczycieli,a na pewno zaczną(wynika to nawet z audytu)Wtedy by nie dostać po pysku od kolegów,wytłumaczy się PRZECIESZ JĄ NIE GŁOSOWAŁEM. 23:25, 27.02.2019


Do ProrokDo Prorok

5 4

Czy byłaby jedna szkoła, czy będą dwie, to i tak jest tyle samo godzin. Także jeśli zabranie godzin, to przyczyną nie jest nowa sieć. Ktoś wymyślił bzdurę i powtarza jak mantrę. 23:37, 27.02.2019


Do ProrokDo Prorok

4 0

Oczywiście ZABRAKNIE 23:40, 27.02.2019


Skąd w Was tyle nienSkąd w Was tyle nien

1 0

Z tego co wiem to osoba, której dotyczy sprawa nie może głosować, stąd Pan Bożko nie głosował w sprawie skoro jest nauczycielem i Jego bezpośrednio ta sprawa dotyczy. Dlaczego Pan Pułaczewski głosował? No cóż... Ta kwestia pozostawia wiele do życzenia. Ludzie opamiętajcie się trochę z tą krytyką - decyzja zapadła i już, a swoją drogą to mam wrażenie że najwięcej hejtują Ci, którzy do rady się po prostu nie dostali ;) Trochę więcej optymizmu Wam życzę :) 15:36, 05.03.2019


LucjanLucjan

12 12

Lucynka naucz się pisać albo zamilcz, a już napewno nie zabieraj głosu nt. oświaty, bo piszesz jak półanalfabeta. 22:17, 27.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NieNie

17 6

Nie obrażaj Lucynki. Ma rację. Ale dobrze, że większość radnych wsłuchuje się w głosy swoich wyborców. Pamiętamy radnych sprzed 2 lat i tych będziemy pamiętać w następnych wyborach. Wyborcy ocenią. Panie Burmistrzu życzę dalszych sukcesów. Radnym dziękuję. 22:39, 27.02.2019


No joNo jo

8 1

Lucynka dobrze pisze tylko trochę wagarowała akurat jak był polak ;) 22:55, 27.02.2019


AbsolwentAbsolwent

23 8

Przecież kl.1-8 są w całym kraju. Integracja, a nie izolacja. BRAWO ZA SŁUSZNĄ DECYZJĘ. W poprzedniej kadencji też głosowano przeciwko prośbom niektórych środowisk (możesz się czuć zawiedziona). Ja się cieszę. Moim zdaniem małe szkoły są bezpiecznie. 22:21, 27.02.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

bzdurabzdura

7 17

Jasne małe szkoły są bezpieczne - a jeszcze bezpieczniejsze gdy mali są z małymi, a duzi z dużymi -wśród swoich kolegów o podobnym poziomie wiekowym... 22:40, 27.02.2019


Do bzduraDo bzdura

10 4

Bzdury. Bez komentarza. 22:42, 27.02.2019


AroAro

8 5

bzdura-co duzi mają zrobić małym? 22:45, 27.02.2019


Do bzduryDo bzdury

12 5

Faktycznie bzdury totalne piszesz. A jakie to niebezpieczne sytuacje miały miejsce kiedy do jednej szkoły uczęszczały wszystkie klasy? Wychodzi na to ze 99% szkół w kraju jest niebezpiecznych. A ci duzi to się bawią z tymi małymi czy jak? A jak Ty byłeś tym dużym to zaczepiałeś maluchów? Niebezpieczni to mogą być patologiczno uczniowie, a tacy mogą znaleźć się i w 8 klasie i w 2. 22:50, 27.02.2019


do Arodo Aro

10 10

popchnąć na schodach, korytarzu, wyśmiać w ubikacji, uderzyć, zrobić tysiąc rzeczy na złość - wyrzucić plecak czy worek na wuef, słowem, zabawic się kosztem malucha,
to mają jak w banku zamiast przebywania wśród innych dzieci z klas równoległych lu starszych o rok czy dwa 22:52, 27.02.2019


Do do AroDo do Aro

12 6

W jakim Ty świecie żyjesz? Widać ze żadne dziecko do pani łyżeczki :P już nie chodzi. Przecież popychanie, naśmiewanie, chowanie worka notorycznie zdarza się w młodszych klasach. Nie mam tu na myśli jakis skrajnie patologicznych sytuacji- po prostu jak to dzieci- jeden drugiego popchnie, coś *%#)!& powie. Myślisz ze złośliwi uczniowie zaczynają się od 6 klasy wzwyż? 23:06, 27.02.2019


Do aroDo aro

9 4

To dyrekcji i nauczycieli kłopot,by tak zorganizować pracę szkoły, by takie sytuacje się nie zdarzały. W tak dużym budynku to nie jest problem. 23:35, 27.02.2019


a miałya miały

11 11

Słyszałem o wysmiewaniu, o tym, że młodsze bały się iść do ubikacji, gdy wchodziło do niej 10 ósmoklasistów, szkoda, ze nie słyszałeś takich opisów - pewnie należałeś do "prześladowców"
zresztą nie muszą nic robić - sama myśl, że wchodze do ubikacji gdzie jest pełno starszych, których nie znam nie jest komfortowa - wystarczy trochę empatii 22:55, 27.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do a miały Do a miały

14 10

Nie wymyślaj. A może pomyśl o pozytywnych przykładach, np. duży pomaga małemu w nauce, w poznaniu szkoły, pomaga mu się podnieść, gdy się przewróci, porozmawia.....i tak można mnożyć. Nie strasz. 23:07, 27.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KisiuKisiu

9 4

Bo a miały przedstawia jakieś patologiczne sytuacje, które niby są na porządku dziennym. Ja takich nie doświadczyłem jak byłem mały. Idąc tym tropem dziecko w ogóle nie musiałoby chodzić do szkoły, bo idąc może je potrącić samochód, ktoś porwać, pobić. 23:19, 27.02.2019


XyzXyz

8 7

Chyba nie byłeś kilka lat w budynku na dworcowej. Gimnazialisci potrafią nauczycieli przedstawiać, nikt nie reaguje na ich zachowanie, a nauczyciele sie ich boją tak ze jest git! 07:48, 28.02.2019


Szkoła Szkoła

16 7

Ja kiedy byłem uczniem klasy 1-3 to pamiętam, ze mieliśmy klasy w jednym skrzydle budynku i nawet nie było żadnego kontaktu ze starszymi. Dlatego teraz tez sugeruje oddzielić młodszych od starszych i nie będzie problemu. Szkoła jest tak duża, ze każdy rocznik może mieć swoje wydzielone piętro i nikt nikomu nie będzie przeszkadzał. Można dodać jeszcze dodatkowego nauczyciela, który będzie pilnował aby starsi nie przechodzili do młodszych. Jeżeli wszystkim będzie zależało na tym, aby było bezpiecznie to napewno nowa Pani Dyrektor położy duży nacisk na bezpieczeństwo w szkole. 23:35, 27.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

achaacha

4 6

Faktycznie - szkoła jest tak duża, ze ma 8 pięter i każdy rocznik będzie miał swoje, superrrr 06:21, 28.02.2019


NickNick

12 3

A ja się zapytowywuje, co robi Rychlowski na sesji, jak zabrali mu mandat radnego...? 00:03, 28.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Sędzia Sędzia

7 2

Wyrok nie jest jeszcze prawomocny, więc nie można wydać postanowienia o wygaśnięciu mandatu... 01:27, 28.02.2019


PrawnikPrawnik

5 3

Sędzia na uprawomocnienie jest 14 dni chyba ze wpłynęło odwołanie! 07:30, 28.02.2019


Sędzia Sędzia

5 1

Liczy się od momentu skutecznego dostarczenia odpisu wyroku, jeśli ktoś go sobie zażyczył... 09:46, 28.02.2019


głosowanie nauczyciegłosowanie nauczycie

14 5

A czy wiecie, że w wielu gminach ponad 50% radnych to nauczyciele... Ba zdarza się że nawet wszyscy radni to pedagodzy z miejscowych szkół. Nie ma żadnych przeciwwskazań żeby głosowali. Głosu nie oddaje się ze strachu albo z braku kompetencji. 06:26, 28.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrasaPrasa

11 8

Szkoda ze prasa nie podała ze ma to wg. Audytu kosztować 800 tyś. Ale pan włodarz stwierdził że to nic w porównaniu z całą kwotą jaka idzie na szkolnictwo, tylko nie lepiej jakas drogę zrobić? 06:46, 28.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SubwencjaSubwencja

7 2

W ogóle to w naszej gminia subwencja pokrywa żałosny procent wydatków, czy nie można złożyć wniosku o jej zwiększenie? 07:09, 28.02.2019


KasaKasa

10 3

Kasa jest stała dla każdego ucznia czy jest z wioski czy miasta! A jak w Kijewie i Murzynnie nauka 1 ucznia kosztuje 500-600 A w Gniewkowie 150 to kasy brak. 07:19, 28.02.2019


NieNie

11 5

Dość oszczędności w oświacie. W całym kraju są szkoły 1-8 (no może 99%). Nad czym tu dyskutować. Samorządy są odpowiedzialne za funkcjonowanie szkół i do nich należy obowiązek ich utrzymania. A np. ścieżki rowerowe - już do remontu, a niedawno były robione. Pieniądze? Przyszłość, to my i nasze dzieci. 07:01, 28.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Przyszlosc Przyszlosc

7 7

Jak dzieci ma te bzdurne działania patrzą to nie widzą przyszłości w tym kraju nie widzicie ze od rocznika 80 zostalo 30% ludzi, wszystko wyjechało! 07:15, 28.02.2019


AdAd

14 13

2 podstawówki przy takiej ilości dzieci? A ktoś pomyślał czy warunki w drugiej podstawówce będa spełnione dla tych maluchów? Mniejsze ławki krzesełka odpowienie pomoce naukowe i przede wszystkim bezpieczeństwo tych dzieci.
Młodzież jest różna. Dla mnie to beznadziejny pomysł.
Nikt nie pomyśli ile ludzi straci prace.
W sumie to nie widzę żadnej korzyści tej zmiany. 07:13, 28.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ADDo AD

7 1

Cóż... własną korzyść...? Żal takich ludzi... 12:33, 28.02.2019


I co miastoI co miasto

12 12

I co miasto wiochy was zalatwily
Wiochy rządzą:) 07:22, 28.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NnNn

18 6

Do Xyz,chyba w twoich snach,nauczyciele się bali,a gimnazjaliści to banda zwyrodnialców.Jak nie wiesz co napisać to lepiej sobie daruj.Moje dzieci tam chodziły żyją,odnoszą zawodowe sukcesy.Znam nauczycieli z gimnazjum,reagowali reagują i nadal będą.Do rodziców młodszych dzieci ,co państwo zrobicie gdy dzieci pójdą do szkół średnich(nadal parasol ochronny)kiedy te dzieci mają nauczyć się samodzielności. Czy mając w domu nastolatka i malucha izolujecie je od siebie.To jest chore. 08:30, 28.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SP2SP2

8 2

Moi drodzy. Radni juz zadecydowali, wiec nie ma co tu pisać jak będzie. Widzę, że najlepiej się krytykuje bo to z łatwością co niektórym przychodzi, więc napiszcie co zrobić żeby do takich sytuacji nie doszło i żeby nikomu nie stała się krzywda i żeby było bezpiecznie w szkole. Mam wielkim dylemat do której szkoły zapisać moje dziecko do pierwszej klasy. Przypominam, że teraz w dwóch budynkach będą klasy 1-8. Czekam na wasze mądre opinie jak zapobiec niebezpiecznstwu w szkołach. 09:24, 28.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkanakaMieszkanaka

21 5

Mam dziecko w ósmej klasie i nie życzę sobie żeby ktoś sugerował, że jest niewychowanym zwyrodnialcem czającym się na małe dzieciaczki. W szkołach wiejskich uczniowie wszystkich klas chodzą razem i jakoś nie słyszałam , żeby działy się tam dantejskie sceny!!! Dlaczego młodzież z Gniewkowa, Lipia i Suchatówki ma być gorsza? Zaniepokojonym o swoje pociechy chciałabym też uzmysłowić , że i one będą kiedyś w 7 czy 8 klasie... i co wtedy? Staną się automatycznie niebezpieczni? Poza tym i na Toruńskiej i na dworcowej szkoły składają się z dwóch części i łatwo można zorganizować tam naukę w bezpieczny sposób!!! 09:37, 28.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dokładnie Dokładnie

1 0

Dobrze mówisz Matka! 23:22, 17.03.2019


PeacePeace

21 3

Moja propozycja jest taka by dzieci zwolenników Straszyńskiego zapisywać do SP 2 , a dzieci zwolenników Roszaka zapisywać do Jedynki.
W sposób perfekcyjny dokonamy trwałego podziału mieszkańców naszego grodu. Światełka do nieba też będą oczywiście dwa.
Parafie są dwie, proboszczów wzajemnie nieznaczący się też mamy dwóch, wiec zainspirowany tym przykładem przedstawiam tą propozycję.;-)) 13:05, 28.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

supersuper

15 2

Super idea .Proponuje jeszcze ,aby nauczyciele byli zatrudniani tak samo wedlug tego klucza . 13:53, 28.02.2019


PeacePeace

11 1

Oczywiście... 17:29, 28.02.2019


tttttttt

9 2

Bozko radnym to porazka , niestety wielki zawod 22:45, 28.02.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

9 1

Głosuje jak brat a jak trzeba cos powiedzieć to wybelkoce 06:38, 01.03.2019


OportunistaOportunista

4 1

Radny bezradny, który potrzebuje suflera, ale kasa mu się zgadza. 21:52, 02.03.2019


vv

0 0

Jeden bezradny radny na kadencję to nie tragedia. W poprzedniej kadencji bezradnych było kilku. 19:28, 29.03.2019


OsaOsa

7 0

Droga redakcjo. proszę wnikliwie prześledzić głosowania w sprawie podjęcia uchwał na sesji. Za utworzeniem szkoły nr 2 glosowało 9 radnych, trzech było przeciwnych, a tylko jeden radny wstrzymał się od glosowania. Podane przez Was wyniki glosowania dotyczą przekształcenia szkoły i likwidacji oddziału w budynku przy ul. Dworcowej. Proszę o sprostowanie informacji. Dziękuję i pozdrawiam 08:12, 01.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel RPObywatel RP

5 2

Pomijam głosowanie, ale i tak dwa głosy nieważne, 1 OSP i drugi radny spoza gminy (Opoczki czy Opoki). Nie wspomnę o jeszcze jednym. Ale w dzisiejszych czasach to i tak nic nie znaczy. 16:30, 01.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

W celu uzupełnienia.W celu uzupełnienia.

4 2

Wszystkie głosowania są chyba nieważne.
16:39, 01.03.2019


KlerykKleryk

3 5

Adaś skąd masz takie informacje, zmniejsz dawkowanie bo to co bierzesz to źle wpływa na Twój wizerunek. 17:52, 01.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KlerykałKlerykał

6 5

Proszę nie obrażać p. Adasia S. 20:35, 01.03.2019


Obywatel RPObywatel RP

6 4

No widzisz, nie trzeba dawkować tylko słuchać głosu KIJEWA. Toż to teraz ważna Wieś. 18:11, 01.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GroteskaGroteska

8 2

Panie Bożko po co pchał się pan do rady, zachowuje się pan groteskowo. 11:37, 03.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PorazkaPorazka

6 1

Dla chleba panie, dla chleba... 20:13, 03.03.2019


?!!!?!!!

8 2

Kupiło się córeczce mieszkanko,to i raty trzeba płacić. 23:46, 05.03.2019


OportunistaOportunista

5 1

On nigdy nie wyszedł z żadna inicjatywa, nigdy się nie wyróżnił jako radny. No może poza charakterystycznym rechotem... 09:22, 06.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

84848484

0 0

Dobrze przynajmniej że nie pyta czy za nadgodziny w radzie będzie miał zapłacone :) Jedna radna z byłej koalicji miała taka czelność i też raczej nie wykazywała się szczególną aktywnością poza podnoszeniem rączki na rozkaz... 19:26, 29.03.2019


BezradnyBezradny

2 0

Bardzo troskliwy radny, a jaki zaradny. 15:54, 06.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gniewkowo.eu. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%