Zamknij

Potrącenie w Suchatówce. Zginęła kobieta [ZDJĘCIA]

17:31, 01.04.2019 S.T Aktualizacja: 21:13, 08.04.2019
Skomentuj

Tragedia w Suchatówce. Na drodze krajowej nr 15, na przejściu dla pieszych zginęła kobieta potrącona przez samochód ciężarowy. 

– Jak wynika ze wstępnych ustaleń Policji,  na prostym odcinku drogi i oznakowanym przejściu dla pieszych doszło do potrącenia rowerzystki. 53-letnia kobieta została potrącona przez kierującego samochodem marki Daf. Na skutek poniesionych obrażeń kobieta zmarła na miejscu – informuje Izabella Drobniecka, Oficer Prasowy Komendanta Powiatowego Policji w Inowrocławiu.

[ALERT]1554132396554[/ALERT]

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(36)

KingaKinga

17 0

Gdyby w końcu zrobili światła na pasach to zdecydowanie byłoby mniej tragedii. 17:58, 01.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

1 0

Tak światła ale tylko i wyłączniewy światła na żądanie
16:38, 02.04.2019


reo

BKBK

13 0

No widac jak drogowcy ani nie postawia tam swiatel nic po *%#)!& oni sa i tiry jak szybko tam jezdza gdzie policja gdzie drogowka juz druga osoba zginela tam w ciagu dwóch miesięcy 18:00, 01.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RadekRadek

6 0

Drogówka zdążyła odjechać i od razu się cofnęła 18:16, 01.04.2019


BK BK

13 0

No tak swiatla by byly to by do tego nie doszlo i to jest tylko i wyłącznie wina naszych madrych drogowców 18:02, 01.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Miesz.such.Miesz.such.

9 6

Nie drogowców tylko Gminy, bo już dawno powinny być tam światła. Za tych rządów tego się nie doczekamy. 18:24, 01.04.2019


SuchatówekSuchatówek

9 0

Nie Gminy, tylko Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad bo to oni odpowiadają za drogę krajową i jej infrastrukturę. Już poprzedni burmistrz Roszak i obecny Straszyński występowali na prośbę mieszkańców, radnych z wnioskiem o montaż wzbudzanych świateł na przejściu dla pieszych w Suchatowce, na Inowrocławskiej, Torunskiej, ale ta olała temat i są kolejne tragedie ...???? 19:19, 01.04.2019


BKBK

4 0

Ja na miejscu rodzinny tej Pani bym zaskarzyl GDDIA to sie w głowie nie mieści szkoda im pieniędzy na światła a kradna jak h....j i teraz bedzie gadane ze brak pieniędzy na światła ze cos tam bo musi ktos zginąć zeby te pajace z GDDIA cos zrobili oby nit nie zgina z ich rodziny 20:05, 01.04.2019


ZajezierzeZajezierze

10 0

Pół godziny wcześniej stała tam policja i łapała na radar!! 18:45, 01.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

....

11 2

Światła oczywiście niech będą, ale jeśli kierowcy zap********ą przed wzniesieniem, które tam jest, to pomogą one niewiele. Niestety na głupotę kierowców nie ma rady. Smutne to bardzo. 19:15, 01.04.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ona89Ona89

18 1

A czy są już jakieś ustalenia, które wskazują, że kierowca jechał za szybko i że to jego wina? Nie próbuję bronić, ale jestem też przeciwna wydawaniu wyroków na kierowcę zanim nie są znane wszystkie okoliczności. Miałam to nieszczęście widzieć tą panią zaraz po potrąceniu (świadkowie właśnie wzywali pogotowie) i mimo iż był to okropny widok, to ciało osoby potrąconej przez duży samochód, który jechał szybciej niż 50/60 km/h wygląda o wiele gorzej (takie coś też niestety miałam okazję widzieć). Pamiętajmy też, że rowerzyści bardzo często pokonują pasy na rowerze a nie przeprowadzając go, co daje kierowcy samochodu niemalże zerowe szanse na wyhamowanie o czasie, szczególnie dużym autem, gdzie droga hamowania jest dłuższa, a w przypadku rowerzysty wyjeżdżającego na pasy czas na reakcję jest krótszy niż w przypadku pieszego.

Jestem zarówno kierowcą, rowerzystą jak i pieszą. Wiele razy musiałam hamować nagle bo rowerzysta wyjechał mi na przejściu, wiele razy też jadąc rowerem, zsiadając z niego przed przejściem słyszałam kpiny ze strony innych rowerzystów, którzy mijając mnie (oczywiście nie zsiadającą) rzucali tekstami "z pięć razy by przejechała zanim zsiadała".

Oczywiście, możliwe, że zarówno ofiara przechodziła przez pasy przepisowo, a kierowca mógł jechać z maksymalną dozwoloną prędkością, po prostu czas nie zdążył wyhamować... jako pieszy też zawsze biorę poprawkę na to, że komuś mogą np paść hamulce, więc rozważniej (rozważniej niż kiedyś, zanim sama zostałam kierowcą) wchodzę na jezdnię.

PS. Wiadomo, że w takim miejscu POWINNY być świata. Dodatkowo, w tej części drogi od Suchatówki do Michałowa, gdzie nie ma ani chodnika ani ścieżki rowerowej, powinno coś takiego się pojawić (bo tam wypadki zdarzają się nie tylko na przejściu dla pieszych ale wlaśnie takie na tym fragmencie gdzie trzema iść poboczem lub jechać rowerem ulicą).

Jeżeli wina będzie jasno po stronie kierowcy - ofiara przechodziła a nie przejeżdżała przez pasy, a on jechał za szybo - wtedy wydawajcie swoje własne wyroki. Bo jeżeli okaże się, że to nie on jest winny, to uwierzcie mi, samo poczucie winny, że odebrał życie (nawet jeżeli wszystko wskaże na to, że nie zawinił) będą wystarczającym obciążeniem dla tego człowieka, żeby jeszcze obrywać od nieznających sprawy hejterów 20:06, 01.04.2019


Mieszkaniec SuchatówMieszkaniec Suchatów

5 2

Kierowca w ostatniej chwili zauważył, nie zapier***. Przed nim włączał się do ruchu również ciężarowy samochód. 06:07, 02.04.2019


....

1 0

Proszę o czytanie ze zrozumieniem. Nie napisałam, że akurat ten kierowca jechał za szybko - tego nie wiem, mam nadzieję, że ustali to policja. Ja po prostu wiem jak szybko jeżdżą tam niektórzy kierowcy, bo nieraz tam jechałam, dlatego piszę o tym, że światła nie wygrają z głupotą właśnie tych kierowców. 12:01, 02.04.2019


PatrolePatrole

14 0

Zwiększyć przede wszystkim patrole. Zrobić porządek z pijaczkami sklepowymi. Dziś szłam na spacer a pan przy osiedlowym sklepiku oddawal mocz na sciane obok kwiaciarni. 19:22, 01.04.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

niestetyniestety

5 0

Czyli słowo 'obszczymur' jednak znikąd się nie wzięło.. Ja z kolei widziałam kiedyś jak jeden szczył do stawku obok dworca - smacznego tym, którzy jedzą ryby z tego stawu :/ 19:28, 01.04.2019


ŁukaniuŁukaniu

7 0

Pod witkami przy parkingu siedział koleś i o co małe by na maskę naszczal. W tych wewnatrz osiedlowych sklepach jestem za zakazem sprzedaży alkoholu. 19:39, 01.04.2019


Niestety nie do końcNiestety nie do końc

5 0

Mocz człowieka zawiera mocznik, natomiast ryby słodkowodne wydalają amoniak, który jest dalece bardziej toksyczny od mocznika. Pozdrawiam :D 22:56, 01.04.2019


masz racjęmasz rację

0 0

Wydalanie amoniaku to fakt, ale jednak chyba wolałbyś, żeby nie sikano do stawku.. 22:45, 02.04.2019


..... .....

12 0

Jechaliśmy do Torunia i zobaczyliśmy, że jest wypadek i leży osoba, której nikt nie udzielał pomocy! Dopiero jak my zjechaliśmy kolega zaczął udzielać pierwszej pomocy tej Pani.. Później Pan ratownik zmienił kolegę... 19:54, 01.04.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

alicjaalicja

8 0

dokładnie to jest postawa ludzi polakow moj tata kiedys stracił przytomnosc na ulicy co przechodzili obok niego jak by jakis pijak lerzał .. zapamietajcie sobie polacy nie wazne czy pijak czy kto zawsze lepiej podejsc sprawdzic i miec sumienie czyste niz odejs i niedaj bog nie uratowac komus zycia ... LUDZIE REAGUJCIE NA TAKIE ZDARZENIA BO KIEDYS WAM SIE TO PRZYTRAFI I ZOSTANIECIE BEZ PIMOCY! 20:56, 01.04.2019


Mieszkaniec SuchatówMieszkaniec Suchatów

2 0

Już przed owym kolegą była próba udzielenia pierwszej pomocy przez bezpośrednich świadków. Pogotowie przyjechało później. Jeśli masz potwierdzone informacje to dzieł sie, a nie wymyślaj bohaterskich historii. 06:13, 02.04.2019


**

1 0

Skoro była udzielana pomoc to gdzie "pomocnik"? Przypomnij mi jak długo prowadzi się resuscytację? Do chwili przyjazdu pogotowia, gdy ktoś nas zmieni lub gdy ofiara odzyska pracę serca. Tylko w tych przypadkach a nie w przypadku widzimisię. Nie wiem jak w pierwszych paru minutach ale kilka minut po zdarzeniu nikt nie próbował udzielić pomocy. 06:45, 02.04.2019


Mieszkaniec SuchatówMieszkaniec Suchatów

5 0

Na miejscu pierwsza była drogówka, która zdążyła kilka chwil wcześniej odjechać i zawróciła. Pogotowie ratunkowe przyjechało już na sam koniec po wezwaniu przez straż. To była natychmiastowa śmierć, a ludzie którzy uprzednio pomogli mogą pozostać anonimowi. Znałem dobrze ofiarę, jej syna, który z nią wracał tego dnia do domu po pracy jeszcze lepiej. Ja również przechodziłem dosłownie parę minut po wypadku i już ciało było zabezpieczone i Policja nie pozwoliła podchodzić. Przez wzgląd na rodzinę i liczne potomstwo tej kobiety zamilczmy. 07:11, 02.04.2019


Ja to jaJa to ja

2 0

Drogówka nie była pierwsza na miejscu zdarzenia. I to nie straż wezwała karetkę. Mieszkaniec Suchatów jeżeli nie ma pan potwierdzonych informacji proszę się nie wypowiadać bo takie dywagację niczego nie wnoszą a tylko wprowadza Pan ludzi w błąd. 07:50, 02.04.2019


Mieszkaniec SuchatówMieszkaniec Suchatów

0 1

To chyba nie bardzo dosłyszałem strażaka, który pytał się kapitana "Czy wzywamy już pogotowie". Przechodzilem w sumie kilka metrów obok. W sumie wszystko dobrze z moim słuchem, ale jeśli nie mam racji to przepraszam. 08:02, 02.04.2019


Ja to jaJa to ja

2 0

Nosz ku*** bo mnie coś strzeli. Jak kłutnia z dzieckiem " bo ja wiem lepiej". Ty tamtędy przechodziłeś ja ją reanimowałem, ty słyszałeś co mówi strażak ja z nim rozmawiałem. Tak jak pisałeś wyżej, przez wzgląd na rodzinę zamilcz i nie opowiadaj bredni. 09:18, 02.04.2019


**

1 0

Poza tym czytaj ze zrozumieniem "jechaliśmy do Torunia i zobaczyliśmy" nikt nie negował że nikt tej pomocy nie udzielał wcześniej tylko zauważył że nie była udzielana w chwili przejazdu. Czytanie ze zrozumieniem nie boli. Poza tym współczuję jeśli uważa to ktoś za czyn bohaterski, to obowiązek którego mało kto dopełnia (choć nie udzielenie pomocy jest sankcjonowane). Tak czy inaczej pomocy nikt nie udzielał (i nie jest to zasłyszana historia tylko fakt) 07:38, 02.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec SuchatówMieszkaniec Suchatów

1 0

Obowiązek na pierwszym miejscu. To oczywiste. Ale dla mnie również bohaterstwo, dla samego siebie. Na miejscu był syn ofiary. Proszę zamilcz człowieku. Ja potrafię czytać ze zrozumieniem, ale nie cierpię gdy ktoś koloryzuje fakty. 07:52, 02.04.2019


rODOrODO

5 0

tablice tira zamalowane ale reklama tira i numer tel firmy nie!!!!! A fotoreportera twarz zamalowANA !!!! 09:44, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nel Nel

6 3

Po pierwsze to powinny być tam światła. Po drugie niech wprowadzą przepisy, że piesi i rowerzyści maja pierwszeństwo na pasach.. Głupota ludzka nie zna granic, jeżeli weźmiemy "starcie" rozpędzonego samochodu i pieszego, który bez namysłu wchodzi na pasy, bo przecież on ma pierwszeństwo, logiczne jest, że przegra tą "walkę".
Tacy właśnie są ludzie, do oceniania i i winiarnia są pierwsi. Czasami to nawet lepsi niż sąd, bo sami wydadzą wyrok, nie biorąc pod uwagę niektórych okoliczności. A czy rowerzyści przejeżdżając przez pasy, zeszli z rowera i go przeprowadzili? Bo o ile dobrze pamiętam to jeżeli nie ma ścieżki rowerowej to rowerzysta musi przeprowadzić rower przez pasy! Zatrzymali się wogole przed tymi pasami, rozglądając się czy nadjeżdża jakiś samochód?
Gdyby tak zrobili, a nie wjeżdżali rozpędzeni prosto z drogi, można by było tej tragedii uniknąć, nawet jeżeli prędkość byłaby przekroczona. Niestety błędne przekonania ludzi, potrafią zgubić.. 10:12, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do redakcjido redakcji

8 0

Moim zdaniem nie powinno się pokazywać zdjęć ofiar wypadków nawet jeśli są one w folii ochronnej - po coś jednak są te parawany. Nie wiem czy jest na to jakiś paragraf, ale może wystarczyłaby zwykła ludzka przyzwoitość. 12:48, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka SuchatowkMieszkanka Suchatowk

6 0

Co jeszcze musi się stać ,aby zainstalowano tu światła.Przejście na drugą stronę jezdnię jest bardzo trudne.Stoi się często parę minut aż jakiś kierowca się ulituje nad przechodnie. 12:51, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FiolekFiolek

7 0

Odpoczynek racz jej dać Panie
(*) (*) (*) 14:08, 02.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Coś tamCoś tam

2 0

Znałem tą kobietę osobiście to była mama mojego najlepszego kolegi.
Czemu to się stało ???????????? 21:14, 04.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIESZKANIECMIESZKANIEC

1 0

Ważne aby nie było alkoholu u kierowcy i rowerzystki. Bo może być podwójny płacz. 08:58, 05.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do przewidzeniado przewidzenia

3 0

teraz w szadlowicach czekać na takie coś, już dawno powinny byc światła na przejściach w tych miejscowościach. rusz d... urzędasie a ułatwi życie to tubylcom 22:42, 06.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%