Zamknij

SANEPID, policja i kilkudziesięciu wolontariuszy na koncercie Zamachowskiego w MGOKSiR

10:29, 04.02.2021 S.T Aktualizacja: 11:23, 12.02.2021
Skomentuj

Sobotni koncert Zbigniewa Zamachowskiego, a zwłaszcza zaproszenie na niego przez MGOKSiR kilkudziesięciu osób (głównie emerytów) mimo obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa odbiło się w Gniewkowie szerokim echem. Na imprezie pojawiły się też służby, by sprawdzić, czy wszystko odbyło się zgodnie z przepisami prawa.

[ZT]4584[/ZT]

Półtorej godziny przed planowanym rozpoczęciem imprezy w siedzibie MGOKSiR pojawiło się dwóch funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Inowrocławiu oraz dwie przedstawicielki Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Policjanci i urzędniczki pracowali na miejscu około dwóch godzin.

W poniedziałek wysłaliśmy do policji i SANEPID-u pytania dotyczące sobotniej interwencji. Pytaliśmy o jej zakres, podjęte czynności oraz ewentualne konsekwencje (protokoły, pouczenia, mandaty, wnioski skierowane do innych służb i instytucji).

– W związku z koncertem w Gniewkowie policja udzielała asysty SANEPID-owi. Proszę zatem tam ewentualnie skierować swoje pytania – poinformowała asp. szt. Izabella Drobniecka, rzecznik Komendanta Powiatowego Policji w Inowrocławiu.

– Kontrolę przeprowadzono w związku z doniesieniami medialnymi, w których zapowiadano udział publiczności w tym wydarzeniu. Pracownicy Inspekcji Sanitarnej przeprowadzili czynności kontrolne, z których wynika, że podczas koncertu obecni byli wolontariusze, z którymi zostały podpisane umowy cywilnoprawne. W związku z powyższym nie wystawiono mandatu oraz nie skierowano wniosków do innych służb – odpowiedział dziś Łukasz Betański, rzecznik prasowy Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy.

[ZT]4578[/ZT]

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(78)

brawobrawo

15 31

BRAWO !!! Ci co kopią dołki pod p . Pawłem nic nie zdziałali . 10:53, 04.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:):)

4 14

Przynajmniej raz mu coś wyszło :) 12:06, 04.02.2021


reo

JaxJax

22 4

Szkoda, ze choroby i śmierci nie można obejść. 10:59, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

benekbenek

8 3

a kto umarł ? kto zachorował ? 11:39, 04.02.2021


ObywatelObywatel

11 11

Napisz człowieku do sanepidu ile osób w naszym powiecie umarło na covid od początku tego cyrku to zobaczysz że żadnej pandemii nie ma. 12:08, 04.02.2021


Lepszy sort Lepszy sort

10 13

Q... Kolejni wybrancy narodu. Elita.
J. P... Gdzie żyjemy. 11:35, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ElaEla

12 13

Piękny koncert 11:44, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do brawo Do brawo

14 12

Praktycznie cała gmina kopie więc szybki będzie upadek Pana dyrektora i Burmistrza 11:58, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DobreDobre

10 10

To chyba pochwała, bo cała gmina kopie pod jednym człowiekiem i nie daje rady. Koncert super. 12:21, 04.02.2021


Grazia Grazia

6 1

Pani Sekulska zawsze mówiła podczas klasówki '' Każdy sobie rzepkę skrobie " . Święte słowa : każdy na swój wizerunek i uznanie , pracuje sam . Więc nie mówmy tutaj o jakimś kopaniu dołków przez cała gminę . ? 12:54, 04.02.2021


Gorszy SortGorszy Sort

18 5

Ciekawe połączenie wrażliwości artystycznej i wrażliwości na prawo... Obostrzenia obowiązują, czy nie?... To może jednak otwórzcie drzwi goku i urzędu, skoro "wolontariusze" mogli sobie "działać", to i my, mieszkańcy, wam nie zaszkodzimy... A może elitarność elity polegała na elitarnej odporności na wirusa? 12:45, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

księgowyksięgowy

18 6

a ile ta imprezka kosztowała podatników? 12:46, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grazia Grazia

19 3

Lubię p. Zamachowskiego , szkoda że nie należę do grupy ,, emerytów -wolontariuszy ". 12:57, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Sylwia Sylwia

2 2

Grazia ja oglądałam koncert w internecie i każdy tak mógł oglądać 07:54, 05.02.2021


W internecie...W internecie...

2 0

W internecie można obejrzeć pana Zbyszka za darmo. A jak już płacić za recital, to lepiej obejrzeć koncert na widowni. 12:20, 07.02.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ZdziwionyZdziwiony

4 4

A co rzecz ma do występu Zamachowskiego???? Mnie mama na stolarza chciała wysłać ? Też będziesz to komentować na Gniewkowo.eu? ??? 14:16, 04.02.2021


JanekJanek

11 6

"w związku z doniesieniami medialnymi" ... taaak w doniesieniach medialnych niektórzy w Gniewkowie prym wiodą. Ulzyło wam? 14:13, 04.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

8 11

To było takie obywatelskie "sprawdzam". Mamy do tego prawo - brawo gniewkowo.eu! 14:27, 04.02.2021


NickNick

18 6

Może i organy państwa zarządzane przez nieudolny PIS niezadziałały jak trzeba... Może i to trzeba sprawdzić, co za różnica czy wolontariusze czy nie byli na koncercie? Zwykły wybieg, ale nazywając kogoś elitą, koncert dla elity i tak niesmak pozostał. Wybieg z wolontariuszami jest dokładnie taki sam jak, sale fitness i testowanie urządzeń....
A ja w takim razie mam do p. Dyrektora proposal, bardzo chętnie podpiszę umowę cywilno prawną na wolontariat, i niech otworzy sale gimnastyczne... jeśli jest taki kozak.? 14:24, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

państwo PiSpaństwo PiS

12 1

Poszłabym dalej, niech upadający restauratorzy podpisują z klientami umowy o wolontariat. Pani z Sanepidu będzie siedziała w rogu sali i pilnowała porządku; zajrzy też policja. 14:41, 04.02.2021


NickNick

7 1

Genialne 19:32, 04.02.2021


MagdaMagda

12 7

"nie ma takich przepisów, których nie można obejść".... Prawda panie P.? 14:50, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

??????

14 16

Już chyba autorzy Gniewkowa.eu nie mają pomysłów na obrazanie pracowników MGOKSiR i odgrzewaja już tematy na które nie mają żadnego wpływu byle wprowadzać złą naracje i wrogość w stosunku do tych ludzi co starają się w miarę możliwych zakazów co kolwiek robić. Ciekawe czy też tak zaciekłe atakują inne podmioty i piszą o tym na tym portalu. Gdzie niby czegoś nie można a jednak można. Jak ktoś umie to robić z głową i robi dla ludzi nie przeszkadzajcie chociaż. WOŚP waszym zdaniem chyba też nie powinna się odbyć. A jednak w całym kraju i nie tylko było sporo osób w jednym pomieszczeniu. Trochę rozumu 14:54, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

no cóżno cóż

10 7

Różnicy między WOŚP-em, a koncertem Zamachowskiego była taka, że we WOŚP-ie rzeczywiście uczestniczyli wolontariusze. Ponadto moje znajome emerytki, które dostały zaproszenie od pani Wardeńskiej "na koncert", kompletnie nie wiedziały, że będą wolontariuszkami. Ot, taka różnica. Aha, i jeszcze były bardzo zaskoczone, że są "elitą", bo nie czytają tego portalu, a tym bardziej nie siedzą na Instagramie GOK-u. Mało tego, one nawet nie wiedziały o zakazie, bo wierzyły, że jeśli koncert jest organizowany tzn. że zakazu nie ma. 15:08, 04.02.2021


Obraza?Obraza?

10 3

A gdzie tu ktoś kogoś obraża? 15:34, 04.02.2021


M....M....

1 9

Jak tak można? Gdzie przyzwoitość panów? 15:19, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

15 4

Czyli są równi i równiejsi przykre jest to że kombinuje się w takiej instytucji 15:30, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator Obserwator

11 14

I znowu źle? Panie Dyrektorze proszę robić swoje. Niektóre komentarze nic dodać nic ująć...
żal. Koncert był piękny i to się liczy.
Ludzie co się z Wami (niektórymi) dzieje? 16:24, 04.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NickNick

12 6

Co ty bredzisz, co do tego ma że koncert był fajny? Nikt tego nie podnosił że był... ale że najpierw ktoś wybranych nazywa elitą, później mataczy i kombinuje, narażając podczas epidemi i to seniorów, to już inna sprawa... sprawa żenująca... 19:41, 04.02.2021


A sesja?A sesja?

24 5

Zobaczymy co z najbliższą sesją. Rozumiem, że już w siedzibie UM z udziałem radnych-wolontariuszy? Panie burmistrzu, zapraszając emerytów powiedział pan A, to trzeba być konsekwentnym i powiedzieć B. 16:57, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Falandyzacja prawaFalandyzacja prawa

14 5

To jest pisowska narracja, wolne medium jakim jest g.eu, opisało zdarzenie.
Ludzie komentują jak kacyki obchodzą prawo. Oni już zaczęli w Kijewie, gdzie na gruncie nie należącym do gminy zainwestowano publiczne środki. Jest to moralne dno, dlatego ze władza pokazuje jak można ominąć prawo. Pis robi podobnie, przykład idzie z góry.
Żeby usprawiedliwić takie działania trzeba posiadać tubę propagandową, właśnie po to pis regularnie zasila pisowską telewizje 2x po 2 mld zł.
Nasze kacyki nie posiadają propagandowego medium, więc obszczekują Gniewkowo.eu za opis każdego wydarzenia. Ten portal jest rzetelny, to nie jest jakaś Roszada.
17:36, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RokRok

4 8

Ile to trzeba mieć w sobie zła żeby tak pisać. 20:46, 04.02.2021


ParadoksParadoks

6 2

Dlaczego? Opisywanie złych zachowań jest złem, a czyniący zło cały?! 22:19, 04.02.2021


do poprzednikado poprzednika

13 3

Przypomniałeś sytuację. Dla tych co nie pamiętają było to tak:
https://gniewkowo.eu/pl/11_wiadomosci/2822_remont-siedziby-osp-w-o-y-kij-ewo-w-mrowisko.html
A swoją drogą, skoro wspomniałeś już Roszadę, to ciekawe jak odniosłaby się do sprawy strażnicy z Kijewa, czy koncertu Zamachowskiego. Oj, coś czuję, że byłoby ostro... 18:02, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R.I.P.GokR.I.P.Gok

16 5

Gdybym miał folwark,to bym zatrudnił Dyra jako zarządcę,byłby idealny ze swoją mentalnością ciecia.Na obecnym stanowisku sprawdza się jak spojler przy maluchu i od samego początku wykazuje nieudolność w kontaktach z ludzmi.To co narobił będzie już stracone,a potem kolejne wybory i kolejna łajza z nominacji politycznej,czyli kolejne lata miną i nic.I tak na okrągło.Kogo tym razem nam podrzucą? 19:58, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OdpOdp

7 13

Może ty byś się nadawał. Jak oczywiście znasz się na czymś prócz krytykowania. Pisać każdy może i jest kozakiem. Ale jestem przekonany że w realu by już taki nie był. 20:44, 04.02.2021


NickNick

11 4

Mieliśmy fajne rzeczy w GOKU, fajny zespół, kilka naprawdę świetnych imprez i przyszła zmiana wsadzając na to stanowisko, rzeczywiście zarządcę, idealnie człek nadaje sie do PK a nie do domu kultury bo o kulurze i sporcie niewiele wie.... rozwalone jest dokladnie wszystko... a co przeraża najbardziej, odbudować to nie będzie proste, i wiele czasu upłynie aż odbuduje się pozycje, zaufanie do tej instytucji...
Naprawde szkoda.... 04:23, 05.02.2021


andrzej ze spychowaandrzej ze spychowa

3 0

jd
20:54, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WstydWstyd

6 3

Bo ludzie rzucają się na każdy ochłap, w zamian za głos wyborczy... 22:28, 04.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NickNick

6 2

U nas rzucili sie nie na ochłap, a na pączki...? teraz dyro szykuje w tłusty czwartek kolejny odcinek "pączkowego serialu", Nie dziękuje.... lepiej GOK zorganizował by podkoziołka, przeszedł po mieście czy wioskach, znanego z naszego regionu, no ale tu trzeba troche pracy, a nie tylko kupić pączki, chyba że dyro użyje zakupionych frytownic i ssm będzie piekł, ? nie .... za dużo roboty pewnie kupi z Suchatówki albo z Biedry... 04:33, 05.02.2021


WstydWstyd

5 2

...nawet ten obiecany. 22:29, 04.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

R.I.P.GokR.I.P.Gok

15 7

Pomijając już osobę styranego Dyra,który zwyczajnie nie trafił w posadę,bo mu obiecali.A ponad trzy klocki co miesiąc są i już.Kto za to płaci?I dlaczego?Dlatego,że wadliwy jest mechanizm nominacji na to stanowisko.I tu jest problem dużo ważniejszy na przyszłość,niż osoba miłościwie nam panującego/dominującego.Jak Wy to widzicie następnym razem?Jak-Waszym zdaniem to powinno działać?Uprzejmie proszę o merytorycznie uzasadnione odpowiedzi,podpowiedzi...Co zrobić,żeby ten lipny scenariusz już się nie powtarzał? 22:49, 04.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

3 k3 k

7 5

3 tysiące to dla ciebie wysoka pensja ? tego mu zazdrościcie ? 07:27, 05.02.2021


... ...

1 3

Chciałabyś choć tyle mieć, nadal jątrzysz....? Odpuść w końcu.... Przegrałaś
... ? 22:46, 06.02.2021


SkuterSkuter

8 0

Egzorcysty nie było ? 01:52, 05.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wyborcawyborca

5 3

Warto posłuchać dyrektora: ostatnia sesja rady od 2godz.20min. - poraża. 13:27, 05.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..... ........ ...

5 2

No wreszcie ktoś napisał od której warto słuchać ? Dziękuję wyborco, bo naprawdę nie mam czasu całości słuchać... 13:35, 05.02.2021


Biurokracja zjada kuBiurokracja zjada ku

12 2

Do RIP, żeby lipny scenariusz się nie powtarzał, trzeba zacząć wybierać ludzi przewidywalnych, myślących zdroworozsądkowo. To jakiego burmistrza wybierzemy, takich będziemy mieli ludzi na stanowiskach, biernych , miernych, ale wiernych.
Gok w obecnej formule to przeżytek, kultury nie robi się poprzez tak wielką etatyzację. Gok w okrojonym składzie winien działać zadaniowo. W razie potrzeby, ludzie powinni pracować na zlecenie. Środki na działalność stricte kulturalną są niewielkie, ta biurokratyczna machina zjada własny ogon.
14:51, 05.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

R.I.P.GokR.I.P.Gok

4 1

Tylko.że nie ma w kim wybierać.to jest wybór między dżumą,a cholerą.Uważam,że sami powinniśmy sobie wybierać dyrekcję,należy nas-środowisko sportowe i muzyczne- pytać kogo widzimy na tym stanowisku,a nie,że se przyjdzie nowa władza i rozwali wszystko.Wtedy będzie można mówić o demokracji,na razie to dyktatura.Ten system nie działa i nie będzie działać,mydlenie oczu i teatrzyk wyborczy do stwarzania pozorów demokracji. 18:08, 06.02.2021


do poprzednikado poprzednika

9 4

Z tymi etatami to prawda. Wystarczy popatrzeć na działalność sołtysa Suchatówki, czy działalność BZIK-a. Wystarczą dobre pomysły, dobra organizacja pracy i wszystko hula. No i pieniądze nie idą na wyświetlacze, sprzęt dla laskarzy, czy opłacenie przejazdu jakiejś drużyny sportowej, żeby cheerleaderki mogły gdzieś wystąpić. 15:18, 05.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sesja radysesja rady

5 3

Fragment wypowiedzi Pawła Mikuszewskiego z sesji rady. Niestety bardzo bełkotliwy, ale ostatnie zdanie z cytatu bardzo wyraźnie.

“Koncert Zbigniewa Zamachowskiego od samego początku był jako online. To wymagało specjalnych zapisów w umowie (…). Natomiast mogło być, pewien nasz wpis na Instagramie, który mógł być tutaj przytoczony dosłownie, toby to troszeczkę inaczej wyglądało, mógł sugerować, że to jest z udziałem publiczności. Otóż nie, to nie jest z udziałem publiczności.”

Kurtyna w dół.
17:37, 05.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIESZKANIECMIESZKANIEC

0 6

A tak prywatnie ilu w Gniewkowie jest sympatyków Zbigniewa Zamachowskiego? Myślę, że gdyby nie było pandemii, to byłby problem z kompletem. Nie jestem sympatykiem tego Pana, wkurza mnie, ale najbardziej mnie *%#)!& to tzw. "obsobaczanie Gniewkowskich burków", szczekają, sapią. Porażka. 21:22, 05.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

??

5 0

Czy aby na pewno rozumiesz znaczenie słowa "obsobaczać"? 21:57, 05.02.2021


WnioskiWnioski

2 1

Co najmniej 30, bo tylu podpisało umowy, żeby tylko być na tym koncercie... 22:05, 05.02.2021


MIESZKANIECMIESZKANIEC

0 8

Do znaku interpunkcyjnego "?" - nie ucz księdza pacierza, bo zapewniam, że to ten wyraz jest mi znany, a tym bardziej jak czytam te wszystkie wypowiedzi. Ale niech ci będzie masz rację nie znam, ja się dopiero dokształcam na studiach. Tematem mojej pracy będzie „Wszędobylska zawiść kujawiaków na bazie miasteczka zwanego Gniewkowo. Pozostałości Krzyżaków, czy nadal ta kujawska zawiść?” 22:34, 05.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Na bazie glupotyNa bazie glupoty

6 0

Słuchaj MIESZANIEC, czytając twój bełkotliwy wpis, w mojej ocenie nie jesteś w stanie napisać nawet, pracy klasowej z polskiego, na poziomie IV kl podstawówki. No ale dokształcają się, życzę powodzenia. 23:13, 05.02.2021


??

0 0

"Obsobaczać" znaczy: "obrzucać kogoś wyzwiskami". A kto tutaj kogoś obrzuca wyzwiskami?

https://sjp.pwn.pl/sjp/obsobaczyc;2492130.html 12:51, 06.02.2021


MIESZKANIECMIESZKANIEC

0 5

Może piszę głupoty i wdrażam swój bełkot, ale zawsze uważam, że "głupota jest szybsza", przed "mózgiem", a rozum nie ma żadnej szansy aby nadążyć. No cóż taka kolej losu. Czyli kolejny wniosek do pracy. Nie pozdrawiam, ale zaczyna mnie kusić "doktorat". Ale poczekamy na dalsze wypociny.
23:28, 05.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Na bazie glupotyNa bazie glupoty

4 0

No i doczekaliśmy się... 07:46, 06.02.2021


obserwatorobserwator

4 3

Mikuszewski dumny na sesji opowiadał, że seniorzy bezpieczni na koncercie Zamachowskiego, bo przecież, jak twierdzi, na zajęciach organizowanych przez GOK nie zdarzył się żaden przypadek, żeby doszło do zarażenia koronawirusem. A skąd pan o tym wie? Przecież organizowaliście zajęcia dla dzieci, które najczęściej są bezobjawowe, ale bezobjawowi też przecież zarażają, że juz nie wspomnę o tym, że pracowników GOK-u jakoś koronawirus nie ominął. Przecież mogli się zarazić właśnie od jakiegoś uczestnika zajęć, które organizowali. 13:28, 06.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie mogliNie mogli

4 1

Nie mogli, bo zachorowali miesiąc po zawieszeniu zajęć. 18:19, 06.02.2021


obserwatorobserwator

2 5

Tak, ale mogły zarazić się jakieś inne osoby od dzieci, które uczestniczyły w ich zajęciach. 18:49, 06.02.2021


do R.I.Pdo R.I.P

5 3

Ja to widzę tak. Na chwilę obecną jedyne, co możemy zrobić to zbierać podpisy za usunięciem Mikuszewskiego ze stanowiska. Pewnie trochę uzbieramy, ale nie wiadomo ile, bo nie wiemy ile osób będzie bało się podpisać, no i po ostatniej sesji widać, że burmistrz zadecydował, że bez względu na koszty wizerunkowe, wspiera Mikuszewskiego. Ale uważam, że zawsze warto spróbować. Na dłuższą metę nie mamy co planować, bo nie wiemy, kto wygra. Myślę też, że najlepsze rozwiązanie na chwilę obecną, jeśli Mikuszewski nie zostanie odwołany, to robić swoje, na wsiach, w świetlicach, bibliotece, czy przyjaźnie nastawionych szkołach. I bojkotować GOK. Niech sobie tam elitarnie działa. Swoją drogą, widzę, że mamy nową, gniewkowską definicję elity, bo elita z punktu widzenia GOK-owskiego to "nieliczna grupa osób, która jeszcze cokolwiek chce mieć z nami wspólnego" ??? I jeszcze mała dygresja: Mikuszewski i Straszyński na ostatniej sesji bardzo krzyczeli, że ta impreza to z myślą to z myślą o seniorach, bo oni tacy zamknięci w domach. Powiem tyle: na chwilę obecną naszym seniorom najbardziej przydałoby się zorganizowanie transportu na szczepienia do Ciechocinka. Aktualnie, to jest właśnie największą bolączką seniorów, że otrzymują zaproszenie na szczepienie do Ciechocinka, ale nie mają jak tam dojechać. Nie trzeba było się silić na zapraszanie Zamachowskiego, ZORGANIZOWAĆ przetarg i dowieźć seniorów (chociaż tych najstarszych) na te nieszczęsne szczepienia.
P.S. Nie wypowiem się na temat aktualnej ekipy w GOK-u, bo nie chcę nikomu sprawiać przykrości. Powiem tylko tyle: Tomek może zostać ? I nie jest to mój znajomy, jakby kogoś to interesowało. 13:34, 07.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

R.I.P.GOKR.I.P.GOK

6 2

Teraz to już"po ptokach",zostały puste mury,niech tam sobie skisną we własnym sosie.Kultura wyniosła się z Gniewkowa,bo pan M.nie zorientował się jaki ma potencjał do wykorzystania i lekką ręką przepędził wszystkich oraz zniszczył to,co powstawało latami.Sęk w tym,że my nie potrzebujemy Goku,żeby robić swoje.To Gok korzystał na tym,że pod ręką był taki arsenał możliwości,ale jak ktoś nie widzi różnicy między wanną,a okrętem no to sorry,nie ma z kim gadać.Sprawa odbiła się echem po okolicznych miastach i wszyscy olewają ten ośrodek,nikt tu już nie przyjedzie,a jak się zdarzy jakaś wazelina,to ma przekichane w towarzystwie,no i obciach.Taki bojkot. 15:52, 07.02.2021


MIESZKANIECMIESZKANIEC

6 0

A na jakiej podstawie, ktoś ma sponsorować dowóz do Ciechocinka? Każdy emeryt ma rodzinę, w rodzinie średnio dwa samochody. Ja osobiście dbam o moje zacne emerytki. Podały datę szczepienia i samochód czeka. Prawda jest taka staliśmy się grupą "misi", a co to znaczy mi się należy. Guano się należy, dosyć karmienia ....... Teraz wajchy w dół. 14:59, 07.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do MIESZKANIECdo MIESZKANIEC

3 2

Urząd chciał sponsorować dowóz seniorów ze wsi do ośrodka w Gniewkowie. Szczepionek w Gniewkowie jest dramatycznie mało, więc proponuje się seniorom szczepienia w Ciechocinku. Jeśli urząd zauważył, że jest problem z dojazdem ze wsi do Gniewkowa, to tym bardziej powinien wiedzieć, że może być problem z dojazdem do Ciechocinka. Koncert Zamachowskiego był na pewno drogi. Teraz nie czas na koncerty i rozdawanie pączków. Są sprawy ważne i ważniejsze. Teraz walka z pandemią jest najważniejsza. I nie wszyscy seniorzy mają dostęp do osób z samochodami. Osobiście znam wiele starszych osób, których całe rodziny pracują za granicą, lub gdzieś daleko w Polsce i nie mają do kogo się zwrócić. 15:25, 07.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

MIESZKANIECMIESZKANIEC

4 1

Ciężko się nie zgodzić z tą wypowiedzią. Jednak myślę, że wielokrotnie ktoś sobie uzurpuje pewne prawa.

16:39, 07.02.2021


BusikBusik

2 0

Za transport płaci urząd wojewódzki, a nie gmina. I każdy samorząd jest związany swoimi granicami.,taki wymysł rzadu. Tak wiec do Ciechocinka gmina nie może nic organizować. 01:18, 08.02.2021


do Busikdo Busik

3 0

Rżąd rządem, a nie da się tego jakoś obejść? Zapytajcie Mikuszewskiego, może coś doradzi w tej kwestii. 11:04, 08.02.2021


ekonomekonom

4 3

WYKONANIE BUDŻETU GMINY W ROKU 2019:
Rozdział 92109 – Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby
Na funkcjonowanie instytucji kultury – rozdział 92109 – zaplanowano dotację podmiotową w wysokości 1 380 500,00zł, którą przekazano w 2019r. w pełnej wysokości.
Na funkcjonowanie Biblioteki Publicznej w Gniewkowie – rozdział 92116 – zaplanowano dotację podmiotową w wysokości 390 000,00zł, którą przekazano w 2019r. w wysokości 390 000,00zł
W rozdziale 92185 pozostała działalność zaplanowano wydatki w wysokości 6 500,00zł, a wydatkowano w kwocie 6 499,7zł na przygotowanie uroczystości związanych z odsłonięciem tablicy pamiątkowej Powstańców Wielkopolskich w Gąskach oraz na obchody 11 listopada.
W rozdziale 926 kultura fizyczna i sport zaplanowano wydatki w kwocie 361 328,60 zł a przekazano kwotę 354 890,97zł
17:13, 07.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Miss ZeeMiss Zee

4 4

Do tego w ramach GOK-u działa KS Gniewkowo, finansowane osobno. Była też próba sfinansowania oświetlenia w sali sportowej z budżetu obywatelskiego. Kible Uni pójdą z budżetu obywatelskiego, chociaż tak naprawdę powinien sfinansować je GOK. Do tego było wiele imprez całkowicie płatnych. Przykro mi, ale to się kupy nie trzyma. A przy okazji mam sugestię. Może następnym razem pan Mikuszewski postawi kible Unii, a do budżetu obywatelskiego wrzuci projekt sfinansowania sprzętu dla laskarzy? I jeszcze jestem ciekawa, czy gdy pewnego pięknego dnia z GOK-u wyleci całe KS Gniewkowo, to czy dalej będzie ono chętne do prowadzenia swojej działalności? Już to widzę... 18:13, 07.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KibelKibel

2 3

Niby dlaczego gok? Trybuny nie są GOKu i Unia o tym wie. Nie przypominam sobie imprez całkowicie płatnych. Kiedy??? 23:22, 07.02.2021


CiekaweCiekawe

3 1

Ciekawe kiedy ktoś zainteresuje się prezesami stowarzyszeń, pracujących w jednostkach budżetowych, żeby nikt nie mógł podejrzewać o konflikt interesów chociażby przy układaniu grafiku na halach sportowych... 06:18, 08.02.2021


ZwolennikZwolennik

7 16

Prawda jest taka, że to Mikuszewski ukrócił w GOKu chlanie, ćpanie, nocne schadzki i biby. Teraz nagle okazuje się, że wiele osób nie może doić GOKu i jest dym. Skończyły się próby zespołów z Bydgoszczy i kto tam wie skąd jeszcze. Zostali lokalni Genada i Filak. Wszyscy zapominają, że kultura to nie tylko muzyka, ale teatr, muzea, miejsca pamięci i pozostała sztuka. Muzyka natomiast to nie tylko szarpidruty rockowe. Chciecie, to sobie bojkotujcie, ja się cieszę, że na miejscu mam wartościowych artystów, jak Zamach, czy Porter, czy w zeszłym roku Zanussi. Korzystam z dofinansowanych wyjazdów do muzeów i teatrów. Tak 3mać! 19:14, 07.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

1 2

A kto "doił" GOK? 20:37, 07.02.2021


????????

15 2

Pan Dyrektor został zwolennikiem samego siebie? 09:00, 08.02.2021


rockrock

7 2

Jak to możliwe, że taka afirmacja sztuki w różnych jej odsłonach daje się pogodzić z określeniem "szarpidruty rockowe"?... Coś ta wrażliwość mocno naciągana... A skoro kiedyś działy się takie patologie, to dlaczego milczano? Obowiązek obywatelski nakazywałby działać! 09:28, 08.02.2021


0%