Początek roku szkolnego za kilka dni, tymczasem wokół gniewkowskich szkół wciąż mnóstwo znaków zapytania. Kiedy poznamy odpowiedzi na pytania o personalia?
Według słów burmistrza Adama Straszyńskiego w czwartek 26 sierpnia miał się odbyć konkurs na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 (w Biuletynie Informacji Publicznej takiej informacji nie ma). Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, konkurs się jednak nie odbył. Wczoraj przed południem wysłaliśmy do Urzędu Miejskiego pytania dotyczące konkursu.
Na razie nie uzyskaliśmy na nie odpowiedzi. Gdy tylko je otrzymamy, przekażemy je naszym czytelnikom.
To kolejna próba wyłonienia dyrektora SP 1. Poprzedni konkurs, ogłoszony 6 kwietnia, został przez burmistrza odwołany dzień przed rozstrzygnięciem.
[ZT]5056[/ZT]
Kilka tygodni później Wojewoda Kujawsko-Pomorski Mikołaj Bogdanowicz uchylił zarządzenie burmistrza o odwołaniu konkursu.
Obecnie pełniącą obowiązki dyrektora SP 1 jest Agnieszka Grzegorczyk. Taki stan rzeczy potrwa jednak tylko do 31 sierpnia.
W mijającym tygodniu odbył się za to konkurs na dyrektora SP w Gąskach. Szkołą do 2026 roku nadal kierować będzie Mirosław Kowalkowski. Pod koniec czerwca burmistrz Straszyński przedłużył do 2026 roku powierzenie stanowiska dyrektora SP w Kijewie Małgorzacie Cięgoturze.
Spotkanie autorskie z Cezarym Łazarewiczem w Gniewkowie
No oczywiście, że odklejka weszła na całego niektórym w gniewkowie. Popatrzcie tylko na zdjęcia. Skoro nie ma zdjęć z widowni to pewnie z 5 osób na krzyż przyszło. Na to idą pieniądze z podatków? To teraz podwyżka czego będzie żeby starczyło na Wasze pożal się boże spotkania? Spytajcie ludzi co chcą a nie robicie spotkania i imprezy według swoich gustów.
Ptoki ciernistych sz
20:55, 2025-09-17
Zmarł Marian Stysiał, były Burmistrz Gniewkowa
Zmarł naczelnik gminy i były radny a na pogrzebie nie było pocztu sztandarowego z gminy? Kto tam rządzi? Jak wam nie wstyd!
Jak wam nie wstyd?
20:49, 2025-09-17
Pierwsza w sezonie wygrana Czarnych. I to jaka!
Bramkarz popełnił błąd przy nieuznanym golu i przy rzucie rożnym .Miał duzo szczęścia .Poza tym za dużo cwaniakuje.
Www
20:35, 2025-09-15
Spotkanie autorskie z Cezarym Łazarewiczem w Gniewkowie
Czy to jest jakiś żart? Kto pisał ten tekst? Przecież to jest zwykłe kłamstwo. Jak można pisać, że spotkanie "cieszyło się dużym zainteresowaniem mieszkańców Gniewkowa i okolic", gdy w rzeczywistości było dokładnie na odwrót? Przecież przyszło tak mało osób, że aż prowadzący poprosił, aby osoby z tylnych rzędów przesiadły się do przednich, żeby gościowi nie było przykro, że takimi pustkami na widowni wieje. Wy jesteście odklejeni od rzeczywistości, czy piszecie takie rzeczy z wyrachowania?
haha
14:21, 2025-09-15
WYRÓŻNIONE KOMENTARZE
17 7
Konkurs się nie odbył ? Pytajcie nauczycieli oraz radę rodziców która “olała” “ZBOJKOTOWAŁA” wszystkich i wszystko nie stawiając się na konkursie. Czy to jest zachowanie dorosłych i odpowiedzialnych ludzi !!!!! Robicie krzywdę tylko UCZNIOM za chwile nowy rok szkolny a dyrektora brak , dlaczego bo wszyscy mają focha –robicie krzywdę tylko dzieciom dla których tam jesteście nie zapominajcie o tym Wymienić wszystkich nauczycieli w tej szkole na nowych – może coś to zmieni !!!
8 9
Jasne. Wina nauczycieli.
Trzeba postępować zgodnie z prawem..
9 9
Ojej, a burmistrz od listopada nie przeprowadził konkursu w SP1 a teraz wina wrednych nauczycieli, którym nie zależy na dobru szkoły. A gdzie była gmina wcześniej?
Można było zrobić zdalne konkursy - wszak w nich jesteśmy mistrzami (gminy)
11 9
Niech się burmistrz odczepi od nauczycieli. To nie nauczyciele zwołują konkursy i odwołują dyrektorów
16 4
Przecież przyszedł rozkaz co robić! Jeszcze tego nie wiecie. Sznurki cały czas są pociągane.
9 6
No właśnie ja tak chodzę i myślę kto jest inicjatorem tego chaosu? Straszyński? Na co mu to? Jeśli chciał się pozbyć pani Gliwińskiej, no to ma co chciał. Ktoś powyżej macza w tym palce? Ale kto? Komu zależy na chaosie w takiej szkole w małym miasteczku? Ja myślę, że w naszej ekipie rządzącej jest po prostu niezły bałagan. No chyba, że ty masz pewne informacje ze swoich źródeł.
16 1
Szanowna Redakcjo!!!
Na BIP Urzędu Miejskiego nie ma rostrzygniecia nadzorczego Wojewody o którym piszecie?
Są również pozostawione wolne miejsca w numeracji Zarządzeń Burmistrza
Może dziennikarskie śledztwo dlaczego tak się dzieje?
Pozostałe komentarze
7 8
O redakcja zauważyła jakiś problem w SP1?
Miło
14 8
Przecież było co najmniej kilka artykułów na temat dyrektor Gliwińskiej i SP 1. Mają pisać o każdym wysrywie w postaci listów otwartych troszczących się tylko o własne cztery litery nauczycieli? Litości...
A swoją drogą, nie pisali – źle, napisali – źle. Bosze, co za naród...
10 4
No i komuś wyszła kultura... Oby to żaden pedagog nie był...
15 5
Uzupelniajac- ws,ystkie konkursy zostały zaskarżone do wojewody, także i te, które die właśnie odbyły.
Czekamy na stabilizację.
9 2
A dlaczego? niezgodne z prawem?
13 3
Konkurs na dyrektora szkoly w Wierzchoslawicach był wczoraj. Jest dyrektor.
22 7
W gminie trza zatrudnić z 5 osób żeby informowały ludzi co się dzieje. Zarzucali poprzednikowi, że w bipie nie ma, że nie informuje a sami robią dokładnie tak samo. Całe szczęście, że ten portal jest to można się coś dowiedzieć. Za chwile rozpoczęcie roku a szkoły beż dyrektorów. Najważniejsze info to strongmani na rynku. Jesteście żałośni ekipa rządząca.
18 6
Gdyby UM prowadził jakąkolwiek politykę informacyjną, wszystko byłoby jasne. Nie odpowiedzieli na maila, w BIP-ie zero śladu. Trzeba bazować na plotkach i domysłach niestety...
Ale za to z Facebooka UM możemy się dowiedzieć, że są kotki do adopcji.
Kiedyś to jeszcze było śmieszne. Dziś już stanowczo nie jest.
13 2
Tutaj tez był, został nierozstrzygnięty, ale był.
Rzetelność level ekspert. Jak zawsze.
11 5
Jejku, jacy Wy wszyscy jesteście dziwni - przecież wystarczy skontaktować się z Roszadą, "tam" na pewno wyjaśnią wszystkie wątpliwości.
No dobra, a teraz żarty na bok. W nawiązaniu do Roszady, która była bardzo szybka do rozwiązywania spraw w sądach, ja tylko nadmienię, że za brak informacji w BIP grożą poważne konsekwencje prawne. Wynika to z prawa do dostępu do informacji publicznej. W sumie mówią, że "rok nie wyrok", ale podobno potem kiepsko to w CV wygląda...
"Zgodnie z treścią art. 23 ustawy o dostępie do informacji publicznej (dalej: Ustawa) „kto, wbrew ciążącemu na nim obowiązkowi, nie udostępnia informacji publicznej, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku”. Jest to przepis karny zawarty bezpośrednio w Ustawie. Przedmiotem ochrony normy z art. 23 Ustawy jest prawo obywatela do uzyskania informacji publicznej. Komentowany przepis chroni prawo do informacji z art. 61 Konstytucji RP."
8 0
Przytoczony art. 23 dotyczy informacji udostępnianej na wniosek (na co są odpowiednie terminy, 14 dni, max. 60 dni). Publikacja w BIP jest normowana innymi artykułami z tej ustawy i co jest jej niedoskonałością - nie ma wskazanych terminów.
Trzeba trochę doczytać...
2 3
Artykuł 23 nie precyzuje czy chodzi o bezwnioskowy dostęp do informacji, czy też dostęp do informacji na wniosek, więc wynika z tego, że obejmuje oba rodzaje dostępu do informacji. Jest jakaś litera prawa, która precyzuje, że jest inaczej?
13 8
Podobno w poniedziałek grupa rodziców idzie do burmistrza wśród nich wkur... wieni medycy policjant i wojskowy.....ciekawe co im powiedzą.
Ciekawe czy na rynku burmistrz będzie zachowywał odstep podczas zdjęć z strongmenami i czy założy maseczkę...wszak to epidemia nawet sesji być nie może
10 6
Jak to mecenas powiedział burmistrz nie naruszył rażąco prawa tylko naruszył prawo a to już wedlog komisji skarg jest ok.
Tylko pogratulować tym 9 radnym, którzy zalegalizowali to, jak miło wstać i spojrzeć w lustro :)
8 2
To straszne do jakiego poziomu zeszliśmy.
10 7
Może wtedy wódz zapyta tych wku...gdzie byli ich przedstaeiciele z rady rodziców podczas konkursu. Olewacie sprawę, robicie wszystko żeby ta szkole zniszczyc. Póki co jest p.o. dyrektora. Jest tez zastępca wiec szkola funkcjonuje.
14 8
przestańcie zwalać winę na rodziców i nauczycieli. gdybyście rozpisali konkurs zgodnie z planem i go nie odwołali dzień przed, byłoby dawno po problemie. konkurs odwołaliście na początku maja, a potem w obawie że G. wystartuje odwlekaliście ogłoszenie 4 konkursów. Żadne głupoty tu wypisywane tego nie zmienią. A wojewoda unieważnił decyzję o odwołaniu konkursu - to fakt bezsporny. Zaś wszelkie "analizy" prawne, które wykonują za pieniądze gminy prawnicy nie są żadną wykładnią - bo są zwyczajnie stronnicze.
Przestańcie szukać wszędzie winnych - spójrzcie na siebie. Teraz będzie gardłować, ze rodzice nie przyszli. Te konkursy powinny być w maju i czerwcu.
8 7
Ale w sumie to jak ktoś mógł przyjść na spotkanie komisji konkursowej, jeśli informacja o tym konkursie nie była podana do publicznej wiadomości? Czy była? A jeśli tak to gdzie?
P.S. Nie mogę doczekać się odpowiedzi Urzędu na pytania redakcji.
8 4
No właśnie. Ten konkurs nie był ogłoszony na BIP...to tak można?
7 4
A był gdzieś indziej ogłoszony?
7 7
Do tego co zahaczył WODZA- proszę poszukać mistrza wśród dyrektorów szkół. Jest jeden, jedyny, wybitny strateg. Niektórzy jeszcze nie pomyślą, a ten ma plan na kolejnych pięć lat.
Co, kto, gdzie, dokąd, przyszła kryska...itd.
3 2
Czy mi się wydaje, czy w gminie Gniewkowo jest tylko jeden pan dyrektor? Pozostałe to chyba panie, tak? W takiej sytuacji zagadka byłaby prosta ?
7 3
Czas na NOWE!
6 7
Czy Pan Pułaczewski mógłby prezentować dokumenty w innej formie? Nie każdy ma konto na FB.
5 3
To jest rola przewodniczącego rady miejskiej i burmistrza- prezentowanie dokumentów na stronach urzedu.
Dlaczego tego nie robią?
1 1
Ja wiem czyj to jest obowiązek, ale skoro jest jak jest, to musimy radzić sobie bez nich. Stąd moja prośba do radnego Pułaczewskiego - jeśli chce, aby dokumenty były dostępne dla wszystkich niech albo ustawi swoje konto na FB jako publiczne, albo niech może poprosi redakcję, aby dodała je w innej formie.
4 1
Temu Panu już dziękujemy, zamiast dbać o swoich wyborców, pilnuje tylko własnych interesów i potrzeb, a co z ulicą Pajakowskiego..?
7 4
O co tyle wypisywanych bredni. Jest radny, są nauczyciele, rodzice. Szkoła istnieje i istnieć będzie.
11 5
O to że jest prawo i trzeba go przestrzegać. Nie można postępować niezgodnie z prawem i machać ręką... Ale przecież szkoła istnieje niezależnie co robimy.
8 2
Radny ?. Ludzie! Trzeba mieć oczy szeroko otwarte i trochę pomyślunku.
14 15
Co tu gadać, Pani Łyżeczka vel rudy Chełm ciągle miesza w tej sprawie. Żal du... pe ściska, dopiero co sprawę w sądzie ze strachilem przegrała Czy to przypadek że wytypowani przedstawiciele rady rodziców i nauczyciele się nie stawili, koledzy że związków zawodowych, ciągle jątrzy w sprawie i rzuca kłody pod nogi. Takie sterowanie z drugiego rzędu z inowrocławskiej posadki-bardzo wygodne Byle dowalić strachilowi, A dzieciaki dostają rykoszetem. Smutne to.
14 4
Co by nie było to lyzeczka poszła na wyzszy etat podobnie jak pani vice burmistrz a ci którzy trzymali palec w d obecnej władzy lecą na świetlicę biblioteki itp. A za chwile przyjdzie nowy i nawet związki nie pomogą......
7 6
Może i masz rację. Nie mam jak sprawdzić informacji, które podajesz, więc nie będę z Tobą polemizować, ale wytłumacz mi jak może się odbyć konkurs, który nigdzie nie był ogłoszony.
3 3
Mój komentarz był do StrongŁoman.
7 0
Był ogłoszony w kwietniu. Rozstrzygnięcie wojewody spowodowało, ze trzeba było tamten konkurs kontynuować.
5 1
Dziękuję, wreszcie ktoś to wyklarował ?
6 1
W punkt, nic dodać, nic ująć, nawet się nie pochwaliła, że sprawę w sądzie przegrała, w jatrzeniu z tylnego fotela nieźle się wyspecjalizowała, ludzie listy piszą. ?
10 2
Najważniejsze zdrowie mózgu.
10 6
No proszę, jaka dedukcja.
Trzeba zacząć od siebie i przeanalizować "PRZYJACIÓŁ"...
A temat "awansów" uczczę minutą ciszy?.
11 8
Nie placz Ewka bo tu miejsca brak na Twe "babskie" łzy
2 2
Zawsze można IP sprawdzić, co wtedy powiesz.?
8 2
Pisałem z telefonu kumpla a on mnie nie wyda ha ha ?
0 0
Więc się zamknij, odpłyń w siną dal ?
11 4
Takich radnych i władzę wybrali mieszkańcy miasta i gminy. Więc o co chodzi?
12 5
Moja CV na dyra.
Uczeń wychowany na kamieniach tej szkoły. Dbający o kultywowanie tradycji. Mający pełną wiedzę w systemie aktualnej linii wychowania w „Szkoła Magii i Czarodziejstwa u ministra Czarnka”, zgłaszam swoją kandydaturę na „dyra”. Posiadam full wypas wiedzy z zakresu zarządzania, dyrektorowania, walenia w ręką w stół i nie wspomnę o mojej skromnej wiedzy w tym zakresie. A zapewniam, że w kwestii wychowania wielu pokoleń, wiele tych pokoleń naprawiałem. Chociaż widzę wiele porażek. Ale dawałem im szansę. Ale liczę na poparcie lokalnej elity „pis”. Mam szansę, czy odpuścić? Proszę o wajchy w górę. ?
5 2
No nie wiem, nie wiem, całkiem, całkiem to Twoje CV. Ale czegoś mi tu brakuje. Na przykład jak u Ciebie jest z mobbingowaniem i molestowaniem? Nic na ten temat nie wspominasz, a patrząc na większość kadry zarządzającej w Polsce, przydałoby się, żebyś miał trochę doświadczenia w tych kwestiach, żebyś za bardzo nie odstawał od reszty. Wiesz jak jest.
8 2
CHEŁM I hełm pozdrawia drewnianego.
13 5
Kto jest winien temu bałaganowi? To chyba jedyna szkoła w Polsce bez dyrektora przez cały rok szkolny! Co chwilę zmieniają się osoby zarządzajace szkołą i do dzis nie wybrano dyrektora.Konkurs jest ogłaszany, odwoływany, po cichu przeprowadzany bez informowania na bipie i znowu się nie odbywa .Kto za to odpowiada?
5 8
Tym razem konkurs nie odbył się z winy przedstawicieli rady rodziców i nauczycieli ,którzy go zbojkotowali .Kto ich namówił do bojkotu -możemy się tylko domyślać .
8 6
W Murzynnie też nie przyszli rodzice i związki...to coś oznacza.
8 6
Pewnie konkurs nie był zgodnie z prawem przeprowadzony więc nie przyszli. Trudno przyjść na coś, czego nie ma.
6 1
Dlaczego klamiesz?
10 5
Apeluję o spokój.Zacxekajmy na decyzję wojewody, podobno wield zarządzeń zostało zaskarżonych , może konkurs na SP1 też?
7 3
Jak się cieszę, że tu tylko mieszkam. Ale faktem jest jedno - jakie "sządy" taki rozpiździaj. Hi hi znam to z autopsji.
12 6
Uważnie przeczytałam wszystkie wpisy, również wpis radnego z rozstrzygnięciem wojewody. Czy czytacie ze zrozumieniem?
Wojewoda uchylil zarządzenie o odwolaniu konkursu, zatem konkurs musial byc kontynuowany z kwietnia. Komisja konkursowa byla ta sama i wtedy czlonkowie tej komisji zgodnie z przepisami są indywidualnie informowani o terminie. Tak też się stalo.
Osobną kwestią jest to, że rodzice, nauczyciele i zwiazki zbojkotowali konkurs.
Tak bardzo chcecie, żeby ta szkola funkcjonowala, tak bardzo dbacie o dobro dzieci, tak bardzo chcecie dyrektora... a pokazujecie, ba uczycie mlodych ludzi jakim byc człowiekiem. A wszystko to ku uciesze jednej osoby, która ma was wszystkich w głębokim poszanowaniu.
Jak spojrzycie w oczy nowemu dyrektorowi? Jak spojrzycie dzieciom?
Skoro tak bardzo chcieliście konkursu dlaczego go zbojkotowaliscie? Strach czy tchórzostwo?
10 8
KONKURS SP1: To szkoda, że burmistrz odwołał dzień wcześniej konkurs majowy , gdzie miał dobro dzieci wtedy ???? Teraz są winni nauczyciele i rodzice tylko nie burmistrz . Brak słów na to co się dzieje w naszym mieście
9 4
Wypowiedź w punkt. Nic dodać, nic ująć. I na tym komentarze powinny się zakończyć.
A tak na marginesie, nie gdybajcie, szkoła od
1 września będzie miała dyrektora, tak jak było do tej pory.
7 4
A to ktoś, co decyduje o stanowiskach -napisał ten komentarz?
14 7
Wszyscy znamy jak bylo. Głośne odwołanie dyrektora, jeszcze głośniejszą historię wicedyrektora, ciągłe zmiany na stanowisku. Pisanie komentarzy na zamówienie , obrażanie rodziców i nauczycieli nic nie pomoże, miasto nie da się zmanipulować.
Sam Wojewoda uchylił zarządzenie i stwierdził złamanie prawa. Wystarczy zajrzeć na fb radnego Pulacxewskiego, który zamieścił dokument.Bo na bipie urzedu Gniewkowa ocxywiscie pisma wojewody nie ma, takie to poszanowanie prawa i mieszkańcow.
13 5
Mamy dosyć takiego traktowania naszej szkoły. Zapamiętamy przy wyborach.
8 7
Szkoda słów. Ci sami nauczyciele (pracujący? zdalnie z uwagi na covida) mają pretensje o... covida.
Jednak nie czytacie ze zrozumieniem.
A tak na marginesie. Od kiedy rozstrzygniecia wojewody są prawem?
Drodzy, wspaniali nauczyciele. Nie uciekajcie od odpowiedzialności. My rodzice tez wam zapamietamy.
9 6
To już mamy w Gniewkowie 2 osoby, które wątpią, że decyzja wojewody nie jest prawem.. Takie słowa padły z pewnych ust na sesji i teraz pisze to autor postu. PRZYPADEK?
5 3
Nie decydujący o stanowiskach, ale czytający ze zrozumieniem.
DO KONKURS SP1i Ludzie listy piszą - w punkt.
Prosto z mostu - żenada.
10 5
Podobno kontrola z MENu i od Wojewody jedzie....
5 3
Kontrola może sobie jechac - my mamy Księstwo i swoje własne prawa!
9 8
1. A wojewoda kiedy uchyla zarządzenia i uchwały? Tak na widzimisię?
2. W Murzynnie był pełny skład?
3. A konkurs na SP 1 był ogloszony w BIP
4. A może termin był celowy żeby nie było pełnego składu?
5 5
Proszę doczytac przepisy. Naprawdę tak ciężko czytać ze zrozumieniem? Chyba zaburzenia pocovidowe dają się we znaki.
Ad. 1 uchwala ws drugiej szkoly tez zostala uchylona. Rozumiem ze ktos poniesie konsekwencje tego
Ad. 2 na to wychodzi, ze byl
Ad. 3 byl
Ad 4 tak, bojkt byl celowy i dobrze o tym wiesz
3 4
A gdzież to ten konkurs z 26 sierpnia z SP1 jest na BIP, żem szukała caluśką godzinkę?
3 1
Jednak czytanie ze zrozumieniem nie idzie w parze z ...
10 4
Definicja
Rozstrzygnięcie nadzorcze – akt deklaratoryjny stwierdzający nieważność niezgdnej z prawem uchwały lub zarządzenia jednostki samorządu terytorialnego, tym samym eliminujący je z obrotu prawnego. Wojewoda stwierdza nieważność w ciągu 30 dni od chwili przedłożenia uchwały lub zarządzenia. Stwierdzenie przez organ nadzoru z mocy prawa wstrzymuje wykonanie aktu nim objętego z chwilą doręczenia rozstrzygnięcia. Nieważnością może być objęty akt w całości lub części.
Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem. Wojewoda tym samym nie stanowi prawa. No ale dla niektórych to niezrozumiałe.
0 1
Skończ waść, wstydu oszczędź!!
6 5
Wstyd czytać wypowiedzi ludzi chcących wywołać ferment w oświacie.
4 3
Jakbyś nie wiedział kto pisze. Tylny fotel i aż wstyd mówić, żenada.
6 4
Podziwiam ten obłudny styl - ktoś chce wywołać ferment w oświacie. Czy aby na pewno?
Halo, halo - ocknijcie się - szkoła od listopada nie ma dyrektora!
Kto wywołał ferment?
Oczywiście wredni intryganci, którzy domagają się to, co jest w każdej szkole - samodzielny dyrektor
6 5
Nie tylko nie ma dyrektora, ale co chwilę zmienia się osoba zarządzająca, płyną petycje, prośby i zażalenia, Wojewoda uchylił zarządzenie burmistrza a ktoś nieudolnie kieruje winę na nauczycieli I rodziców.
Kto za to odpowiada?
8 7
Zapomnieliście - czy nie zauważyliście że tu tylko jest zemsta - Spółka urzędu z SP2 - uciśnionych pracowników mści się i tyle,
A Adaś nie pamięta jak się się bawił w Turcji :) za nasze pieniądze ?
5 3
Wasze pieniądze to znaczy jakie - składkowe czy z pensji wam odciągali ?
5 3
Nie mieszaj do tego SP2. Bardzo proszę.
6 3
Te samy , z których Ty korzystalas
5 6
Kto tak dzieli nasze szkoły? Kto tak dzieli naszych nauczycieli? "Dlaczego robicie problem ze zmianą dyrektora? Szkoła ma się lepiej niż kiedykolwiek.
6 2
Przykład idzie z góry, kraj podzielony...przykre
5 5
To kiedy dowiemy się o rozpoczęciu roku w Sp1, kiedy o dojazdach naszych dzieci?Cisza totalna. Pewnie w środę rano Gratuluję. Czas na Men
7 4
W szkole sa 4 sekretarki. Nie ma kto informowac? Czyzby znowu listy pisali?
4 4
o dojazdach decyduje urząd gminy, szkoła tylko przekazuje - co ma przekazać jeśli nie ma planu?
a o rozpoczęciu decyduje p. o. dyrektora - ją pytajcie
6 2
Wszystkie szkoły podaly a biedna jedynka nie ma informacji. Ja prdle kto tam pracuje? Czyzby caly czas zdalnie?
5 3
Wszystko w swoim czasie.
5 5
Ty deebilu przy korycie!
4 5
Jesteś niegrzeczna. Tak się nie odpowiada. Oj brak inteligencji.
1 4
Raczej u ciebie brak inteligencji, bo mylisz grzeczność z inteligencją.
2 2
Nie masz pojęcia, co to jest inteligencja. Nie masz ani wrodzonej ani nabytej. Cała prawda o Tobie kimkolwiek jesteś.
1 3
Zaczynasz bredzić, sensu w tym brak.
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
7 5
Patrz na siebie.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
7 3
Czy SP1 ma już dyrektora?
Wczoraj zaczął się nowy rok szkolny.
7 2
gminę pytaj - to jej zadanie
4 8
Będzie już jutro.... Ha ha
6 9
Zobaczymy teraz czy nauczycielom zależy na szkole, dobru dzieci. Już jutro.
8 5
Przestań opowiadać *%#)!& że ściągnięcie jakiejś osoby spoza to jakieś "dobro dzieci"
Typowy banał
10 6
Gmina od listopada nie wybrała dyrektora. Ale winni są nauczyciele.
Szanowni państwo w komisji konkursowej jest raptem dwóch nauczycieli. Zapytajcie dlaczego nie stawili się inni członkowie? Przecież gdyby konkursy były zgodne z prawem to musieliby być. Aby nie ponieść konsekwencji
3 5
Boże, co za łajzy!!!
5 2
Mów za siebie.
6 0
Destabilizacja pozdrawia Filopata i Patafila.
0 0
Jak miło ?
8 6
Czy to prawda, że kapitan tego statku zostawila swoich towarzyszy ratujac siebie, a ci o tym nic nie wiedzą i dalej jej bronią? Ktoś coś wie?
5 5
Święta prawda, ano bronią
???
12 4
Pewna wiadomość jest taka ze Kapitan pnie się do góry i kiedys (całkiem niedługo ) będzie decydował o sprawach oświatowych w gminie i nie tylko.....strzeżcie się mugole
11 4
wtedy mugole kupią kwiaty zegną kolana i polecą wkraść się w łaski
5 7
Boże chroń Gniewkowo. Nigdy w życiu. Kapitanowi mówimy żegnaj. Baj, baj......
11 4
zła wola i przekręcanie faktów nic nie da. Bronimy tego, by decyzje były podejmowane zgodnie z prawem. Tylko tyle i az tyle.
To się nazywa świadomość obywatelska. Kto zaś szuka nadzwyczajnych przywilejów srodze się zawiedzie.
No i przesłanie do jednej osoby - Po Ci to? Naprawdę warto?
5 4
I vice versa.
14 1
Pinokio- kto Cię wystrugał i z jakiego próchna?
7 7
Kapitanie żegnaj!!!!! Może wreszcie wszystko wróci do normalności.
11 5
Ale wam Kapitan i Okręt stoją kością w gardle?
Nie dacie rady, płyniemy dalej.
4 5
Płyńcie, płyńcie. Byle daleko stąd.
1 2
Brawo ? ? ?
9 2
Kapitan statku nie opuścił tylko go wywalili, bo nigdy sam by załogi nie opuścił. A statek dopłynie do celu???
5 2
Nic dodać nic ująć
2 1
Oby statek płynął do celu jak statek Odys.
14 5
Ciekaw jestem czy wybór wicedyrektora dla SP2 był wyborem obiektywnym. Czy w sytuacji, w której małżonka wiceburmistrza zostaje wybrana wicedyrektorem szkoły (pomimo stosunkowo młodego wieku), fakt ten nie wzbudza żadnych podejrzeń?
Wszelkie formy krytyki wobec pracowników SP2 są konsekwentnie i skutecznie tłumione, a komentarze usuwane.
Warto rozmawiać o SP1, ale prawdę powiedziawszy to SP2 od lat powinna stać się obiektem wnikliwego śledztwa - z co najmniej kilku istotnych powodów.
Biedni ludzie - myślą, że jeśli usuną komentarz, to nie będzie tematu...
Wolność mediów...
4 5
Oj biedny zakompleksiony człowieku.
A tak na marginesie, wiceburmistrz ma żonę?
7 5
Nie mam powodów, by być zakompleksionym Człowiekiem. Od lat nie mieszkam w Gniewkowie, chociaż stąd pochodzę i tutaj się wychowałem. Edukacji nie zakończyłem z chwilą uzyskania tytułu magistra, gdyż doskonale wiedziałem, że tytuły, którymi szczyci się większość osób działających w gniewkowskiej przestrzeni publicznej, dawno uległy dewaluacji.
Sądzę, że na stanowiska dyrektorskie powinny być powoływane osoby, które mają przynajmniej doktorat. Magistrem może być dziś każdy...
Mieszkam i pracuję dla społeczności jednego z największych polskich miast i chciałbym, żeby w moim rodzinnym mieście obowiązywały podobne standardy edukacji. Gniewkowo także jest cząstką nowoczesnej Europy.
Zamiast obniżać wymagania, należy dążyć do tego, by to miasto rozwijać, a edukacja jest jedną z najważniejszych dróg rozwoju osobistego.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
4 2
Mylisz fakty. Nie kompromituj się. Coś dzwoni, ale nie w tym kościele. Wiceburmistrz nie ma żony.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
2 3
I nadal jest super nauczycielem.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
14 4
Ciekawe dlaczego redakcja nie próbuje wyjaśniać sytuacji wokół wyboru dyrektora SP1 u źródeł? Nie stawia pytań burmistrzowi, nie szuka odpowiedzi w Jedynce? Od listopada mamy ciąg niewiarygodnych zdarzeń, a redakcja woli umieszczać info typu: w sąsiedniej gminie złapano pijanego rowerzystę.
Dlaczego Szanowna Redakcjo????
8 3
Dyrektor zostanie przywieziony w teczce ???
11 1
Przecież już jest w teczce - zostało podane nazwisko. To pani ze szkoły w Szadłowicach
8 0
A jaka to różnica między "teczką", a "konkursem" - wystarczy się przyjrzeć ?.
9 4
- Znowu szkalują Władzę Gminną
- Kto?
- Różni. Niestety tym razem nie udało się przechwycić...
- Niestety. Ale patrząc dialektycznie: im gorzej oceniają mnie na dole, tym lepiej na górze!
("Wyjście Awaryjne", reż. Roman Załuski, 1982)
2 1
W punkt. Niestety.
10 2
Nie ma jak to samouwielbienie.
O górze - lepiej temat przemilczeć...
Chciałby dusza do raju.
3 6
Wstydź się dziewczę wstydź... Hi okręt, kapitan, co jeszcze.? Masz swój nowy okręt podwodny, jeszcze mało, daj w końcu spokój. Ósmy cud świata...
12 7
Ten OKRĘT będzie płynął zawsze dumnie.
Tu pracują ludzie, którzy stanowią SPOŁECZNOŚĆ , są świadomi i odpowiedzialni.
Żaden Żwirek i Muchomorek tego nie zmieni.
10 7
Pięknie napisane
Szkoła z piękną, patriotyczną tradycją i nauczyciele w niej zakorzenieni i związani od lat.
Obecnie traktowana po macoszemu przez władze, ale nie z takich "terminów" wychodziła
Damy radę!
8 5
To prawda, SP1 ma piękną, bogatą tradycję. Nauczyciele z SP1 od lat dla wielu mieszkańców byli i są prawdziwymi autorytetami. To szkoła z wielką historią i piękną tradycją...
7 5
?????
Trochę przyzwoitości. Samochwała w kącie stała!
7 6
Autorytety w tej szkole to były.
10 8
Autorytety w tej Szkole i były i Są
To jest TRADYCJA.
U nas zawsze uczono prawdomównosci , szacunku i prawdy.
6 4
Dobrze powiedziane, były, były, były.... Oby pewnego dnia wróciła Tradycja, na co bardzo liczymy.
6 11
Do załogi okrętu- ( czyt. świty) załóżcie zakładowy chór- Biała mewa. Dla swego kapitana śpiewajcie szanty ( oczywiście tekst i muzyka własna). I to będzie właściwie złożony hołd swemu przewodnikowi?.
11 5
Przykre jest to że brak dyrektora i Samotne borykanie się p. wicedyrektor z całą pracą wzbudza prymitywny rechot u jak rozumiem osób związanych z obecna władza. Mówią nam wprost... co zrobicie nam? Nic. Jesteśmy bezkarni
6 5
Re-re- kum- kum BĘC?!
5 6
Dyrektor jest, odpuść wreszcie ileż można obecny fotel nie wystarcza...?
7 4
Faktycznie jest - nieformalny, ale od lat i sprawdzony, szkoda, że burmistrz tego nie widzi
żaden tam teczkowy
5 8
Brawo!
Idźcie tą drogą.
Niech fale was niosą, a bryza muska wasze lica.
4 10
Czy to prawda, ze pierwszy oficer z bosmanem bylej kapitan buntują załogę i wstrzymują w szkole wydanie dojumentu?
12 1
Dojumentów faktycznie nie można wydawać
5 8
Czy prawda, że wice buntuje załogę i skargi pisała??
13 6
Prawda jest, że cała załoga pilnuje przestrzegania prawa oświatowego.
5 4
Spróbujcie być miastem (przepraszam) miasteczkiem europejskim, mobilizujcie radnych, aby choć jeden gniewkowski magister zechciał obronić pracę doktorską (to wstyd, że w Radzie Miasta, w której zasiada tylu nauczycieli - żaden nie może poszczycić się stopniem naukowym). Mamy XXI wiek! Żyjemy w centrum Europy (choć ja, Bogu dzięki, nie mieszkam już w Gniewkowie od lat). Wybierzcie dyrektora, który będzie prawdziwym dyrektorem szkoły z wielką tradycją, aby była to osoba z kwalifikacjami, z dobrym wykształceniem (tytuł magistra może dziś mieć każdy), wymagajcie - bo to miasto trzeba zbliżyć do Europy. Zróbcie to dla swoich dzieci i wnuków!
Nie zgadzajcie się na bylejakość w życiu publicznym. Myślcie samodzielnie!
2 4
Czy Wy wiecie co piszecie? Czy nie macie dosyć kajania ludzi? Zastanówcie się nad sobą. Żenada i wstyd szczególnie za tego doktorka. Wykształcony człowiek tak by nie napisał, chyba, że nie ma poczucia własnej wartości i godności.
6 0
Może chodziło o to, żeby to miasto miało większe ambicje, żeby było podobne do dużych miast, żeby nie zostawało w tyle
6 2
No tak, bo każdy wykształcony człowiek z dużego miasta, któremu się powiodło musi być od razu zakompleksiony...
Właśnie przez takie myślenie ludzie nic nie robią, bo im się zwyczajnie nie chce, a prawda jest taka, że warto stawiać poprzeczkę wysoko - i władzy i ludziom, którzy sprawują w gminie publiczne funkcje. Miasto trzeba rozwijać. Co my mamy? Nie mamy turystyki, zabytki też u nas skromne. Coś trzeba zrobić, żeby miasto się rozwijało, żeby mieszkańcom żyło się lepiej
5 2
Tak, masz rację. Każdy doktor, każdy lekarz pochodzący z Gniewkowa ma kompleksy i zazdrości Wam waszych zarobków i Waszego prestiżu.
Pilnujcie się w te swoje gniewkowskiej głowy!
To, że ludzie, którzy coś osiągnęli i wyjechali z Gniewkowa, ponieważ tutaj nie było dla nich perspektyw i przyszłości, coś doradzają, to nie znaczy, że mają kompleksy, tylko że chcieliby po prostu wracać do swojego rodzinnego miasta z którego mogliby być dumni. Czy to tak trudno zrozumieć.
Tak, każdy ma kompleksy i zazdrości Wam tych Waszych gniewkowskich pensji... (Z tego nie możnaby nawet wynająć i utrzymać mieszkania w dużym mieście)
3 2
* puknijcie się (słowniki przekręcają nawet najprostsze słowa).
Przepraszam za może nazbyt dosadne słownictwo, ale jak widać, do niektórych trzeba mówić wprost...
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu gniewkowo.eu. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz