Zamknij

Dyrektor Gliwińska: Nikt nie może odmówić uczniom prawa do nauki w SP 1

11:59, 10.03.2020 S.T Aktualizacja: 18:33, 29.03.2020
Skomentuj

Ostatnie miesiące były bardzo burzliwe, jeśli chodzi o szkolnictwo w Gminie Gniewkowo. Ponowne funkcjonowanie dwóch szkół podstawowych w mieście wciąż rodzi u rodziców sporo pytań. Na kilka bardzo często padających, za naszym pośrednictwem odpowiada dyrektor SP 1 Dorota Gliwińska.

Wielu rodziców nadal ma wątpliwości związane z organizacją przyszłego roku szkolnego. Pytają, jaka jest sytuacja uczniów SP 1 i gdzie będą oni się uczyć, czy muszą się przepisywać do innej placówki. Czy znane są pani te pytania?

Tak, w ostatnich dniach zauważam wzmożone zainteresowanie rodziców tematem nauki w szkole obwodowej, przepisaniem dziecka do innej placówki oraz ruchami kadrowymi w szkole, szczególnie zachowaniem w przyszłym roku szkolnym tego samego wychowawcy oraz nauczycieli przedmiotów. Rodzice pytają przez e-dziennik, osobiście oraz przez pracowników szkoły. Zagadnienia te zostały szeroko omówione na ostatnim zebraniu rodziców SP 1, zorganizowanym przez Prezydium Rady. Pragnę uspokoić zaniepokojonych i niektórych zdezorientowanych rodziców. Zapewniam, że nic nie zmieniło się od tego czasu. Nie zaszły żadne zmiany w prawie oświatowym ani nie zmieniam złożonych deklaracji.
Dla wszystkich obecnych uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im Wojska Polskiego ta szkoła na zawsze zostanie szkołą obwodową/macierzystą, co oznacza, że mogą oni się w niej uczyć do końca 8. klasy. Jeśli przepiszą się do innej placówki i po pewnym czasie będą chcieli wrócić – zawsze muszą być z powrotem przyjęci. Nikt nie może odmówić im prawa do nauki w SP 1.
Nie widzę też żadnego zagrożenia warunkami lokalowymi szkoły. W uzasadnieniu do uchwały Rady Miejskiej Radni zapisali, że SP 1 będzie miała udzielone pomieszczenia w budynku przy ulicy Dworcowej. Nie mogą bowiem pogorszyć się warunki nauki naszych uczniów. Takie stanowisko wyraża też w swojej opinii Kujawsko-Pomorski Kurator Oświaty, który w wydanym w lutym 2019 roku postanowieniu stwierdza, że „Aby zapewnić optymalne warunki realizacji działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej obydwu szkół część uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Wojska Polskiego z siedzibą przy ulicy Toruńskiej 49 w Gniewkowie będzie realizowała zajęcia w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 2 przy ulicy Dworcowej 11 w Gniewkowie, na mocy porozumienia zawartego między dyrektorami szkół na użyczenie pomieszczeń szkolnych.”
Podczas zebrania na sali gimnastycznej Burmistrz Gniewkowa Adam Straszyński odpowiadając na pytania rodziców kilkakrotnie publicznie zapewnił wszystkich obecnych, że pomieszczenia przy ulicy Dworcowej będą SP1 użyczane. Jestem więc spokojna, że uchwała Rady Miejskiej i postanowienie Kuratora będą realizowane i nasi uczniowie nadal będą uczyć się w budynku przy ulicy Toruńskiej (klasy 1–5.) oraz w budynku przy ulicy Dworcowej (klasy 6–8).

Co w takim razie muszą zrobić Rodzice dzieci z SP 1, żeby mogły nadal uczyć się w tej szkole?

Nic. Jeśli Rodzice chcą pozostawić dzieci w SP 1 nie muszą wypełniać żadnych deklaracji, po prostu dzieci nadal są naszymi uczniami.

Rodzice niepokoją się, czy ich dzieci nadal będą uczyć ci sami nauczyciele. Czy może pani zapewnić, że nie zmieni pani nauczycieli? Czy we wrześniu dzieci będą miały tych samych wychowawców? Jakie ruchy kadrowe pani przewiduje?

Podczas zebrania z rodzicami obiecałam, że jeśli dzieci pozostaną w SP 1, to ja pozostawię tych samych wychowawców w klasach i to się nie zmieni. Jeśli żaden wychowawca nie zwolni się sam z pracy, to uczniowie od września spotkają się z tym samym wychowawcą.
Zwróciłam się kilkakrotnie do organu prowadzącego o dostęp do opłaconego przeze mnie elektronicznego arkusza organizacji szkoły, który jest podstawą przydzielenia nauczycielom nauczania przedmiotów w poszczególnych klasach, ale do tej pory nie mam możliwości pracy z arkuszem. Jeśli otrzymam klucz do dokumentu, będę dokładnie informować nauczycieli i rodziców o tym, kto będzie uczyć przedmiotów w przyszłym roku szkolnym.
Ruch kadrowy nauczycieli odbywa się w maju, do tej pory żaden z nauczycieli nie poinformował mnie o rezygnacji z pracy.

Jeśli ktoś przepisał dziecko, a po tych wyjaśnieniach chciałby jednak pozostawić je w SP 1, co powinien zrobić?

Proszę się nie kłopotać, w takiej sytuacji nie trzeba niczego robić. Uczniowie w takiej sytuacji są i pozostaną uczniami SP 1.
Mam nadzieję, że te wyjaśnienia rozwieją wątpliwości Rodziców. Jeśli nadal pojawią się pytania – służę pomocą.

[ZT]3622[/ZT]

[ZT]3316[/ZT]

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(85)

Niech żyje obiektywiNiech żyje obiektywi

9 12

Niech żyje obiektywizm redachtorow. 13:33, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Jak zwykleJak zwykle

11 0

Jak zwykle wszystkiemu winni dziennikarze i cykliści ? 14:44, 10.03.2020


GoscGosc

4 2

Dziennikarz wysluchuje wszystkie strony. Tutaj pseudodziennikarz poszedł po bandzie. Wiecie o co chodzi?! Im wiecej bicia piany i msciwosci tym więcej zarabiają na reklamach. Ot filozofia. 21:41, 10.03.2020


reo

RodzicRodzic

18 10

Czyli wszystko jasne. Nasze dzieci z SP 1 będą się uczyć na Dworcowej. Hura 13:34, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NikiNiki

19 11

Najprawdopodbniej będzie inaczej Sp1 toruńska a Sp2 dworcowa, stare czasy powrócą. Kropka. 13:49, 10.03.2020


SluchaczSluchacz

4 0

Z tego co mi wiadomo i co wynika z tekstu, to warunki lokalowe nie mogą ulec pogorszeniu, ale jeżeli spora część dzieci pójdzie do Sp 2, to w jedynce zwolnią się salę i warunki nie ulegną pogorszeniu 16:40, 11.03.2020


Do obiektywizmDo obiektywizm

12 12

To nie obiektywizm. To szczucie jeden na drugiego byle był temat. W końcu z czegoś trzeba żyć. Podobno całe klasy przechodzą do sp2. To chyba o czymś lub o kimś świadczy. 14:39, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Brawa... Brawa...

5 2

Brawa za odwagę.... ? 14:50, 10.03.2020


wszyskie Pniewszyskie Pnie

19 13

Świadczy o tym jakim metodami chce się "zapełnić" klasy w SP2: mówiąc zdezorientowanym dzieciom, że muszą się przenieść bo ich cala klasa się już przeniosła i zostaniesz sama/sam - a w rzeczywistości jest to jedna osoba "naganiająca" przestraszonych do nowej szkoły,
mówiąc, że jeżeli się nie przeniesiesz to musisz wracać na Toruńską bo tu SP1 nie będzie
jedna wielka manipulacja 15:20, 10.03.2020


Taka ciekawostka.Taka ciekawostka.

11 7

Z tego co słyszę od rodziców to większość uczniów już się przepisały.Gliwińska chce dzierrzawić nadal szkołę przy dworcowej.Mam pytanie ,szkoła przy toruńskiej będzie stała pusta??? 16:01, 10.03.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jasnejasne

5 5

wszystko widziałaś, wszystko wiesz... 16:04, 10.03.2020


ciekaweciekawe

5 5

a ile to jest większość? Policzyłaś na plcach uczniów? rozmawiałaś z kilkoma setkami rodziców i przeliczyłaś ze to aż tyle? Nie bądźcie smieszni 16:05, 10.03.2020


????? ?????

0 5

Hahahaha jak szkoła ma być pusta????? Nie rozumiem 17:19, 10.03.2020


OrtOrt

8 3

Dzierżawić piszemy przez ż
Kto tyle ort robi???? 16:13, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jak tojak to

7 4

przecież sam szef "drogofskazem" i w słowie mówionym i pisanym 16:17, 10.03.2020


............

6 0

Przeszło czterysta uczni przepisanych to większość w Gniewkowo czy mniejszość.Kto się orientuje??? 17:21, 10.03.2020


ii

7 6

i piątka za obecność, same pochwały, nikt złego słowa nie może powiedzieć choć dziecię biło, niszczyło i się nie uczyło - efekty muszą być 16:14, 10.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do jak ktoDo jak kto

4 0

Poucza baran innych a sam drogowskaz pisze przez f 17:07, 10.03.2020


Super Super

5 6

Nie ma to jak inteligentna manipulacja ludźmi... 16:35, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SupersamSupersam

3 0

Do kogo pijesz geniuszu? 16:49, 10.03.2020


Do supersamDo supersam

1 3

Do ciebie genialna od manipulacji 19:04, 10.03.2020


DeformatorzyDeformatorzy

15 10

Dobrze że eu próbuje wyjaśniać, jak rodzice i uczniowie powinni się zachować w warunkach chaosu, powstałego na skutek deformy.
Autorzy deformy nie kwapią się do jasnego przekazu. Wiadomo, w mętnej wodzie łatwiej .... 16:46, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

taktak

5 8

półprawdy, nieprawdy, kłamstwa - byle wzbudzić niepewnośc i ryb - sorry - dzieci do szkoły nałapać 16:52, 10.03.2020


RoszadaRoszada

4 2

O przepraszam,półprawdy, nieprawdy i kłamstwa to nasza specjalność. 19:06, 10.03.2020


WodaWoda

13 6

Wyjaśnienia padły na zebraniu rodziców
Dyrektorka wyjaśniła zasady, burmistrz powiedział, że udostępni klasy na Dworcowej wszyscy slyszeli. Niech już będzie spokój. 16:49, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wodogłowie Wodogłowie

9 3

Kaczor też powtarza by nie warczeć, aby mógł spokojnie rozwalać Polskę.
Nie ma na to zgody. 16:52, 10.03.2020


JaJa

6 2

Byłam na zebraniu i rzeczywiście burmistrzem powiedział że jeżeli zajdzie taka potrzeba to oczywiście będzie udostępnienie Sal ale jednak nie przewiduje takiej sytuacji ponieważ jak część dzieci zostanie przeniesiony do SP2 to nie będzie potrzeby udostępnienia,Sal ponieważ w takim przypadku szkoły pomieszcza uczniów. Proszę słuchać i wyciadac wnioski. Gdyby rodzice umieli słuchać że zrozumieniem to nikt by nie przepisał dzieci nur rozwalił im świata zostały by w niezmienionym składzie że swoim wychowawcą i przeszły do SP na dworcowa do uzyczonych w tym momencie Sala Tak jest burdel. Słuchajcie co się do was mówi a nie co chcecie usłyszeć. A poza tym na żadne pytanie nie padła konkretna odpowiedź poza tym że to my rodzice decydujemy o wszystkim czyli jak coś pójdzie nie tak to pretensje tylko do siebie będziemy mieć bo to nikt nas do niczego nie zmuszał. Brak konkretów i opracowanego planu oraz konkretów
20:58, 10.03.2020


Nurt myśleniowy reneNurt myśleniowy rene

0 1

Humanizm 17:15, 10.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Perspektywa z lotu pPerspektywa z lotu p

0 0

Ptasia 17:58, 10.03.2020


do Wodogłowiedo Wodogłowie

18 7

‘Tylko jest taka prośba... o to, żeby nas popierać, a nie przeszkadzać. Dziękuję bardzo – powiedział prezes PiS.’

Tak dokładnie powiedział Kaczyński niepełnosprawnej, która zadała mu niewygodne pytanie. Obecna władza w Gniewkowie też się tak zachowuje.

Taki na przykład pan Mikuszewski nawet klamkę w sekretariacie zmienił, żeby ludzie ‘z ulicy’ mu się po sekretariacie nie pałętali. Wydawałoby się, że skoro coraz mniej osób chce mieć z nim cokolwiek wspólnego, to powinien się zmienić, a on się ‘okopuje’.

Po raz pierwszy w tym roku nie odbył się w GOk-u bal karnawałowy, bo nie było chętnych.
Na koncert bluesowy nie sprzedano biletów, więc wciśnięto go w program dnia kobiet w Edenie.
Seniorki mając do wyboru program unijny u pani Joanny Kowalskiej i pana Mikuszewskiego, wybrały program pani Joanny.

P.S. A kim są te dwie nowe panie w GOK-u? Czym się zajmują. Fajnie byłoby wiedzieć na co idą nasze podatnicze pieniądze. 17:19, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ABCABC

12 12

A uchwałą i zarządzenia w sądzie administracyjnym i zaraz wyjdzie że likwidacją a co za tym idzie powołanie szkoły niezgodne z prawem.
Prawnicy jak słyszą o uchwale naprawczej co uchyla w calosci poprzednia to mówię....ze naprawczy to jedt zestaw w samochodzie do kół? 17:59, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lolololo

13 2

Z tą klamką to prawda , a rodzice sami zdecydują dobro ich dziecka.
18:16, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gniewkowianin.Gniewkowianin.

20 2

Zgadzam się z panią dyrektor. Nikt nie ma prawa odmówić uczniom sp 1 nauki w budynku przy ulicy Toruńskiej i uczniom sp 2 nauki w budynku przy ulicy Dworcowej. Rodzice wybiorą. Proste. 18:51, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ABCDo ABC

9 3

Specjalnie przeczytalam materialy sesyjne z tamtego okresu. Cos mi sie zdaje drogi ABC że likwidacja sp1 na dworcowej i utworzenie sp2 to dwie różne uchwaly. Czas chyba na naukę prawa. 18:52, 10.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Anty ABCAnty ABC

10 1

ABC taki nieogarnięty jest celowo - żeby tworzyć zamęt. Oczywiście, że to były dwie różne uchwały.
A do kolejnej wichrzycielki, p. Dyrektor, mam pytanie. Co oznaczają słowa: "Zwróciłam się kilkakrotnie do organu prowadzącego o dostęp do opłaconego przeze mnie elektronicznego arkusza organizacji szkoły"?
Opłaciła pani ze swoich środków prywatnych, czy może jednak publicznych?
Podważa pani kompetencje organu prowadzącego i mam nadzieję, że szybko utraci stanowisko. Nie ma, jak to uwierzyć, że jest się takim debeściakiem. "C'nie", p. Dyrektor? ??? 01:20, 11.03.2020


Do wodoglowieDo wodoglowie

3 7

Musisz być wielbicielem Pana Kaczyńskiego, bo tak dokładnie pamiętasz Jego wypowiedź. Powiedz, kiedy i gdzie padły takie słowa. To jest właśnie manipulacja. 19:10, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Woda z mózgu ala tvpWoda z mózgu ala tvp

9 3

Zacznij słuchać innych mediów niż reżimowe a dowiesz się więcej.
Ja tez słyszałem. Kaczor tego nawet nie powiedział, tylko wysyczał. 19:24, 10.03.2020


......

3 3

Wpisz sobie w przeglądarkę to zdanie cytowane powyżej, a wyświetli ci się nawet nagranie tej sytuacji. 19:30, 10.03.2020


Do... Do...

17 7

Ciekawe kto tak naprawdę podkreca te komentarze i dolewa oliwy do ognia... Czyzby świta p. g...?
19:13, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tata Tata

24 2

Super, że w Gniwkowie rodzice mają prawo wybrać dziecku szkołę. Cieszę się, że będą dwie szkoły. Tak zawsze było i będzie. 19:14, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Imperatyw mściwości Imperatyw mściwości

11 2

do Wodogłowie, a jak to nie pomaga można zawsze pokazać środkowy palec, powiedzieć ,,śpi....aj dziadu”, lub nazwać posłów kanaliami.
Wszystko to mamy w pakiecie z TVPis, za nam zagarnięte pieniądze. 19:18, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

24 6

To ja jako rodzic decyduję gdzie moje dziecko będzie chodzić do szkoły.
Jestem zaskoczona zmianą postawy pani dyrektor .
Jestem rodzicem 2 dzieci jedno chodziło a drugie chodzi do SP1. Jeszcze parę lat temu gdy prosiłam o przeniesienie dziecka do równoległej pierwszej klasy bo chodzili tam jego koledzy usłyszałam niemożliwe choć inne dzieci były przenoszone,a teraz wszystko można niby załatwić.Obiecuje pani stały skąd kadry, a u mojego dziecka zmieniaj się przedmiotowycy
chociaż ci którzy uczyli w poprzednim roku pracują.
Mówi pani że nie moga pogorszyć się warunki nauki ale to pani na jednej z sesji mówiła że to co jest na Dworcowej to pani zasluga nawet łyżeczki to po co koniecznie chce pani tam nasze dzieci posyłać.
Moje młodsze dziecko już w tym roku miało trzy razy zmienianych nauczycieli.

Gdy czesc dzieci przejdzie doSP2 towarunki nie powinny się pogorszyć wręcz przeciwnie
Jestem zaskoczona postawą szefa rady rodziców.To właśnie ten pan zbierał podpisy za SP2, a teraz neguje to szkołę
Zdrowa konkurencja nikomu jeszcze nie zaszkodziła, a my rodzice nareszcie będziemy mieć możliwość wyboru.







19:39, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Imperatyw msciwosci Imperatyw msciwosci

3 19

Zapomniał wół jak cieleciem był. Kto zabrał Tobie pieniądze? Dopiero teraz ludzie biedni wiedzą, że żyją a i bogaci mają się dobrze. Nienawiść sieje TVN i tacy osobnicy jak Ty drogi piszący banialuki. 20:16, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OdpOdp

5 1

Chyba literówka. Tvp 20:59, 10.03.2020


......

12 0

Za robotę byś się zabrał to i biedy byś nie miał. 22:51, 10.03.2020


KameraKamera

8 7

Mogę udostępnić słowa burmistrza mówiące o udostępnieniu pomieszczeń dla Sp1 na Dworcowej. 20:23, 10.03.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PoprawkaPoprawka

15 0

Jeśli w szkole pod.nr 1 zostanie dajmy na to 200-300 uczniów to po co im wynajmować pomieszczenia przy dworcowej.No chyba że przy toruńskiej już są same sekretariaty. 22:49, 10.03.2020


Mikrofon Mikrofon

14 0

Też byłam na tym zebraniu i słyszałam dokładnie słowa burmistrza, że jeśli będzie taka potrzeba to sale będą użyczone SP 1, ale jeśli przepisze się większa ilość klas to nie widzi takiej potrzeby żeby te pomieszczenia użyczać . 23:08, 10.03.2020


Do kameryDo kamery

8 5

500 ludzi słyszało te słowa 20:32, 10.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BbBb

9 0

Każdy słyszy co chce.Tez byłem i słyszałem że użyczenie zależy również od dyrektora SP2.Przestancie wracać ciągle do tego samego tematu.Dajcie decydować nam rodzicom.
Jedno co do końca zostało powiedziane zgodnie z prawdą moje dziecko będzie musiało być przyjęte na Toruńską, ale tylko wtedy gdy ja RODZIC o tym zdecyduję.Nie wybierajmy fragmentów wypowiedzi, uchwał po to żeby być jedyną nieomylną.
07:49, 11.03.2020


Do KameryDo Kamery

14 4

W 2017r. zebrano kilkaset popisów o powołaniu SP2. Słyszało o tym bardzo wiele osób... Nic dodać nic ująć. 20:44, 10.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taaaataaaa

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RodzicRodzic

16 2

Właśnie. I nikt się wtedy nie przejmował, że dziecko zmieni środowisko, a przede wszystkim nauczycieli przedmiotów. W konsekwencji tego przedsięwzięcia wszystko się zmieniło. Dajcie nam wybór. 20:56, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do kameryDo kamery

3 0

Podpisów- oczywiście 21:20, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dojasnienie?dojasnienie?

9 12

Jeżeli ktoś tutaj podaje liczbę zapisanych do rzekomej SP2 to znaczy, że jest jej pracownikiem
czyli walczy o swoją cieplutką -świeżo zdobytą posadę 22:54, 10.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mediator Mediator

7 0

O posadki walczy każdy, więc nie udawaj greka. Trzeba walczyć uczciwie nie ranić przeciwnika. 08:18, 11.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DoOdp.... DoOdp....

3 3

Pan Bóg jak chce kogoś ukarać to odbiera mu rozum. Pozdrawiam. 12:05, 11.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Komisarz Kurski Komisarz Kurski

3 2

Ciekaw jestem za co ciebie ukarał. Mimo wszystko współczuję. 20:29, 11.03.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SzczęściarzeSzczęściarze

4 4

Praca w goku to sama przyjemność i jeszcze im za to płacą. 21:52, 11.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiekawyCiekawy

4 2

Można rozwinąć genealogię nazwiska Walikoński?
Czy ten ród ma herb? 21:56, 11.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CBŚCBŚ

1 1

Chodzi o rękodzieło? 09:58, 15.03.2020


Kwiat Jabłoni Kwiat Jabłoni

7 7

Gościu pianę bije władza a nie redaktorzy. Oni przedstawiają FAKTY, a szkoda mogliby wprowadzić trochę publicystyki, recenzji. Wam się marzy coś na wzór tvpis, taka gadzinówka, pokazująca sukcesy władzy. Ale o jakich sukcesach pisać skoro niczego nie tworzą tylko tylko imprezują?
Zawsze możecie wskrzesić roszadę, ona wykreuje wam trochę sukcesów. Ponarzeka na poprzednika i się dowartościujecie itd. 22:14, 11.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RadaRada

6 2

Prawda. Wybrać nowych dyrektorów szkół. Inaczej wojna p. G będzie trwała do końca świata. 09:43, 12.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do Rada. Do Rada.

6 2

Przecież nie odpuści do końca świata.... ???? 10:07, 12.03.2020


RodzicRodzic

4 0

Wystarczy dialog a nie monolog. 12:31, 12.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Kwiat jabłonido Kwiat jabłoni

5 6

Roszady nikt nie reanimuje, bo jej ojciec założyciel sam ma potężny problem. Był już komentarz na ten temat powyżej. Sprawa jest mianowicie taka, że coraz więcej osób ma go dość i nie waha mu się tego okazać: seniorki na projekcie u pani Kowalskiej, a u niego pusto; zero chętnych na zabawę karnawałową, a w tym samym czasie dziesiątki osób na imprezie BZIK-a; koncert bluesowy - brak chętnych. Co tu dużo mówić - ludzie się zorientowali z kim mają do czynienia. No i jeszcze wieść gminna niesie, że są kobiet, które po tym jak poznały go osobiście, zerwały współpracę... 14:45, 12.03.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

??????

4 2

Kto to jest pani Kowalska? 18:04, 12.03.2020


......

3 2

Zapewne chodzi o panią Joannę Kowalska, byłą dyrektor GOK-u. Ona prowadzi projekt dla seniorów. 14:32, 13.03.2020


!!!!!!!!

2 2

Ten pytajnik dobrze wie kto zacz. Chce ją prymityw obrazić tylko. 10:05, 14.03.2020


do !!!!do !!!!

0 2

No możliwe, że masz rację. To byłoby to bardzo przykre. 14:01, 14.03.2020


Spokojnie.. Spokojnie..

6 3

Dajcie już spokój, jakby nikt nie wiedział kto bije najwięcej piany... Utrata władzy i kasy, to boli... Co w tym złego, ze beda, są dwie szkoły, w koncu Zdrowiu nikomu nie zaszkodzi... ? 22:42, 12.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to boli.to boli.

6 5

Jeszcze trochę czasu i wy możecie się przyzwyczajać do utraty władzy i kasy.
A wylecicie z hukiem ? 10:14, 14.03.2020


NickNick

3 3

Dajcie spokój z tym BZIK. Przecież to FIOL 05:37, 13.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zażenowana Zażenowana

6 4

Wystąpienie dr. , trochę operetkowe.
Umiaru trochę, proszę. 09:14, 13.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

2 4

Pan doktor przesadził z tymi "najważniejszymi dniami w naszym życiu". Zawsze może być gorzej panie doktorze więc po co uderzać w górne C? Bez wątpienia są to ważne dni. I tyle wystarczy. 13:56, 14.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O umiar proszęO umiar proszę

4 4

Popieram abc, wyglądało to jak zapowiedź filmu katastroficznego, tylko że kosztem merytorycznej myśli, której było niewiele.
,,Dobry Bóg” , zły los, tylko kadzidła brakowało. 16:44, 14.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nauczycielka sp.1Nauczycielka sp.1

7 1

Nadejszła wiekopomna chwiła.
Szkoła podstawowa nr.1 zaczęła umierać śmiercią naturalną.Owszem ma jeszcze lekkie podrygi (w osobie dyr.G.),ale wszyscy w tej szkole wiedzą że to koniec.W przyszłym roku szkolnym zaczną się sypać wypowiedzenia z braku godzin. 17:14, 26.03.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.. ? .. ?

1 0

Ach te podrygi.. 22:01, 28.03.2020


MamaMama

7 1

Wychodzi na to że mamy mądrych rodziców i dzieci są najważniejsze. Szkoda, że tak długo bito pianę. 07:29, 27.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%