Znamy już dwóch chętnych do objęcia stanowiska Burmistrza Gniewkowa na lata 2024-29. Dzień po Adamie Straszyńskim swoją kandydaturę obwieścił Michał Otremba.
Chcesz wesprzeć działalność gniewkowo.eu?
Adam Straszyński o swojej decyzji poinformował w niedzielę.
[ZT]10466[/ZT]
„Po wielu rozmowach z przyjaciółmi i mieszkańcami zdecydowałem się wystartować w wyborach na Burmistrza Gniewkowa” – napisał dzień później Michał Otremba.
Kandydat na burmistrza ma 47 lat, mieszka w Żyrosławicach. Od 2018 roku jest radnym Rady Miejskiej. Mandat uzyskał dzięki 122 głosom zdobytym w okręgu wyborczym nr 15.
W 2018 roku Michał Otremba startował w wyborach z Komitetu Wyborczego Prawo i Sprawiedliwość. Teraz wystartuje jednak z Komitetu Wyborczego Wyborców Michała Otremby Przyjazna Gmina.
Ola10:25, 06.02.2024
A kto to jest?
Nk10:54, 06.02.2024
I to jest kandydat zrobi porządek raz dwa jestm za i wierzę że wygra
Haha14:59, 06.02.2024
Ciekawe czy się żonie do wszystkiego przyznaje? To niech najpierw zrobi porządek ze swoim sumieniem.
Że jak ? 15:54, 07.02.2024
Porządek ? 😂😂😂
Michał20:11, 08.02.2024
a co ten Kandydat ma na sumieniu?
Mieszkaniec 11:08, 06.02.2024
Co rolnik to rolnik. Michał zrobi porządek
ta11:38, 06.02.2024
chyba na swoim polu. Tam już zza pleców wysuwa się pewna szara eminencja
G12:26, 08.02.2024
Od robienia porządku to jest komunalka. Burmistrz ma wykowywać uchwały radnych.
Daro07:37, 13.02.2024
Hahahah
xD11:42, 06.02.2024
Cały czas myślałem, że to żart. Bycie ajentem żabki gdzie wkład własny to 5 000 zł, a prowadzenie gminy z budżetem wielomilionowym to jednak inna półka.
Zart18:24, 06.02.2024
No i co z tego ze inna półka? Może właśnie ten czlowiek zrobi więcej dla nas niż reszta razem wzięta. Ludzi przejzyjcie na oczy to nie pieniądze czy stanowisko świadczą o człowieku tylko jego charakter. Pan Michał ma serce na dloni i niejednemu pomoże jak tylko będzie mógł. Mój glos juz ma.
56411:47, 06.02.2024
Taak zrobi porządek jak poprzednicy i obecny włodarz,ustawi na stołkach rodzinę i znajomych,zrobi drogę koło siebie chociaż już może ma zrobioną a na końcu trochę się zajmnie Gniewkowem i mieszkańcami.
Doradca 13:26, 06.02.2024
Tak krytykujesz każdego kandydata. Dlaczego nie masz odwagi kandydować? Jak można być tak śmiesznym. Nie wstyd Tobie. Pozdrawiam
Nie ta liga14:42, 06.02.2024
Trochę to przykre że niektórzy ludzie nie posiadają odrobiny autorefleksji, albo są otoczeni klakierami i potakiwaczami którzy popychają go tego katastrofalnego kroku. Katastrofalnego dla siebie a przede wszystkim dla GMINY.
Nic nie mam przeciwko temu człekowi, ale obserwując jego aktywność jako radnego to nie wróży ta kandydatura niczego dobrego.
3 liga15:00, 06.02.2024
Napewno nie jesteś 1 ligą. Wstyd za lekceważenie drugiego człowieka. Nie masz wiedzy o osobie a już krytykujesz. Szkoda, że Tobie Bozia nie dała rozumu
Ha ha ha 15:02, 06.02.2024
Jesteś materacem u tego pana?
Do haha16:30, 06.02.2024
Dlaczego nie powiesz Michałowi w twarz, albo nie podpiszesz się pod komentarzem? Zachowałeś się jak najgorsza ciota....
Pis17:14, 06.02.2024
Szkoda że reprezentuje PiS tak by miał mój głos.
PO 18:30, 06.02.2024
Mój głos dostanie, ponieważ to solidny człowiek.
Pis17:16, 06.02.2024
Szkoda że reprezentuje PiS tak by miał mój głos.
Anty PO-PIS17:28, 06.02.2024
PISior ? Nie bardzo.
Normalny17:56, 06.02.2024
Każdy ma prawo spróbować. Tutaj żaden burmistrz szału nie zrobi po tym obecnym mistrzu. Czeka nas 5 lat porządków i przywrócenia normalności. Oby udało się reanimować komunalki.
A Michałowi życzę powodzenia.
Pisiory 18:44, 06.02.2024
Co ty o się nagle stało z tymi pisiorami, jedne wybory przegrane i wszyscy się wstydzą pis?
Życzymy kolejnych 122 głosów.
Pis19:33, 06.02.2024
Oni twierdzą że wygrali wybory. Dziwne że nie rządzą
...20:33, 06.02.2024
Nie ma czegoś takiego, że pisiory się wstydzą. Ewentualnie wstydzą się za swojego wodza, który jest coraz bardzie bełkotliwy i coraz bardziej odklejony od rzeczywistości. Odrywanie od koryt jest bolesne, a ich jedynym marzeniem jest do nich wrócić. Tak więc, jeśli kandydaci PiS będą występować na plakatach wyborczych bez loga PiS. to tylko i wyłącznie dlatego, że myślą, że w ten sposób nikt nie zauważy, że są z PiS i znów dopchają się do koryt. Nie wiem jak Wy, ale ja się już nabrałam, sprytni są, nieprawdaż? 🤣🤣🤣
Wyborca21:01, 06.02.2024
Nie rozumiem krytyki. Po obecnym i poprzednim włodarzu nie mamy jako wyborcy nic do stracenia.
...21:28, 06.02.2024
Też myślałam, że nie mam nic do stracenia głosując w poprzednich wyborach na Straszyńskiego. I teraz patrzę na to moje Gniewkowo i myślę, że taki tu roz*iździaj, że nic tylko nas*ać po środku. Zawiodłam się ogromnie i na ekipie rządzącej, i na urzędnikach instytucji im podległych, i na radnych (na nich najbardziej). I dlatego rozważam nie wzięcie udziału w tych nadchodzących wyborach.
TO JEST PISIOR21:24, 06.02.2024
Zabrakło informacji że to pisowiec
Mikołaj 07:36, 19.02.2024
Co to za różnica kto z jakiej partii. Co to za różnica czy to PISior czy POparaniec, najważniejsze, żeby wziął się za robotę i dobrze rządził.
Gniewkowianka22:23, 06.02.2024
Czyli PiS,przykro ,ale nie zagłosuję z tej partii to ja dziekuję
Bull11:14, 24.03.2024
Dla mnie bez różnicy czy pisior czy Popapraniec byle by dobrze robił dla gminy.Patrze na człowieka a nie z jakiej partii jest
Chorągiewka 22:24, 06.02.2024
Cały czas w pisie , a do wyborów startuje z własnego komitetu. Wypiera się pisu jak żaba błota.
Co inny wiatr zawiał? Teraz PiS to gorący kartofel? Zaprzaństwo jest
źle widziane.
Czarny koń 22:40, 06.02.2024
Zachęcam i jednocześnie proponuje kandydata na burmistrza p. Dyr MGOKSIR. Młody, elokwentny, energiczny, ma wizję jak uzdrowić i pobudzić do życia nasze GNIEWKOWO. Miałem okazję go poznać i zachwycił mnie świeżością swoich pomysłów. Jest to człek niedoceniany, mieszkańcy nie znają jego potencjału ale możemy to naprawić namawiając go gorąco do startu w wyborach. Myślę że wreszcie by coś drgnęło.
drgania23:04, 06.02.2024
Tak, na pewno by drgnęło. Mi już drga na samą myśl, że będzie nam miłościwie panował do roku 2028 r. Co prawda, stycznia 2028 r., ale to i tak bite 4 lata.
#qrwamaćjprd
Drżenie 09:08, 07.02.2024
A co ci drga?
Odklepać 07:57, 07.02.2024
Najman zapowiedział start w wyborach prezydenckich ale nie planuje ich wygrać. Jest to dość zgodne z jego praktyką sportową.
Żaba08:08, 07.02.2024
Tak, tak, i pewnie dziwnym zbiegiem okoliczności, gdyby okazało się, że cudem by wygrał, to nagle vice burmistrzem okazałaby się osoba z PiS, znana nam wszystkim, która nieoficjalnie podejmowałaby decyzje. O, do tego jakaś fajna posadka dla małżonki vice? Chociaż nie zdziwiłabym się jakby Pani też nagle startowała do Rady. Wilk syty i owca cała. Nie powiem - niezły plan, przebiegły, ale nie - podziękuję.
Ps. warto dodać, że osoba, która miałaby zostać Burmistrzem powinna mieć jakiekolwiek doświadczenie na wyższym szczeblu i powinna umieć się porządnie wypowiadać...
Do żaby 08:32, 07.02.2024
Naplsz o sobie. Na Twój temat lepiej nie mówić, ponieważ szkoda słów dla takiej osoby jak ty. Podpisz się będziesz wielki
Obłudnik09:07, 07.02.2024
Do, Do żaby, jesteś największym obłudnikiem. Oczekujesz że ktoś się podpisze pod postem a sam piszesz jako anonim. To takie pisowskie. Obłudne jest też to że wyrzekasz się barbarzyńskiej partii, którą dotychczas REPREZENTOWAŁEŚ.
popieram09:23, 07.02.2024
Nie zagłosuję na żadnego pisiora .Samo bycie w partii która niszczyła polskich małych przedsiębiorców złodziejskim ładem zusowsko- podatkowym dyskredytuje tego kandydata .I tyle w temacie .PIS zdechnij i zniknij
Anty pisior16:01, 07.02.2024
Zagłosuje na Ciebie, "bo jesteś beznadziejny.
Mieszkaniec Buczkowa10:46, 07.02.2024
Generalnie jestem na TAK.
Znam pOtrembę osobiście i wydaje mi się, że jest on rozsądnym człowiekiem. W jego ocenie jako kandydata na stanowisko burmistrza (czyli na stanowisko lokalne) nie powinny mieć znaczenia argumenty z jakiej rodziny pochodzi ani do jakiej partii należy. Prowadzenie gospodarstwa rolnego oraz sklepu wymaga od człowieka określonych kwalifikacji. Przede wszystkim planowania. Od dotychczasowych miłościwie nam panujących burmistrzów różni pOtrembę fakt, że prowadzi on działalność na własny rachunek. Ryzykuje własne pieniądze i dobrobyt własnej rodziny.
Z tego co widzę oba biznesy (gospodarstwo i sklep) wychodzą mu raczej dobrze. Jeżeli prześledzimy życiorysy dotychczasowych burmistrzów to zwraca uwagę fakt, że żaden z nich nigdy nie pracował na własny rachunek, nie prowadził biznesu i nie ryzykował własnych pieniędzy. Zawsze mieli ciepłe posadki samorządowe bez żadnego ryzyka i przy zerowej odpowiedzialności. W konsekwencji tego po wdrapaniu się na stołek ich pomysły na prowadzenie spraw Gminy były zerowe. Generalnie sprowadzały się do otoczenia się klakierami i trwaniu na stanowisku.
Dlatego może pOtremba będzie miał pomysł na Gniewkowo, które jest gminą wielu zmarnowanych szans.
Kluczowa dla nas jako mieszkańców powinna być inna kwestia. Po latach rządów pStraszyńskiego- latach, w których udowodnił on całkowity brak kompetencji na zajmowanym stanowisku wiele rzeczy trzeba w gminie naprawić.
Przy całym szacunku pOtremba sam tego nie zrobi. Pytanie czy ma on ludzi, na których będzie mógł delegować zadania i którzy pomogą mu faktycznie zarządzać gminą. Jednym słowem czy ma faktycznie jakiś plan. Poprosimy o konkrety.
obserwator10:51, 07.02.2024
hahaha, inaczej tego nie skomentuje.
heh11:17, 07.02.2024
Napisał mieszkaniec Buczkowa i wszystko jasne. Tam chyba cywilizacja wolniej dociera. Skoro Michał to dla Ciebie świetny kandydat to ciepła woda w kranie to pewnie luksus, a Ursus 1224 to najcudowniejszy wynalazek rolniczej motoryzacji. Ogarnij się, mamy XXI wiek, środek Europy tu jest potrzeby człowiek z wizją,
Jak ? 22:51, 07.02.2024
Jak zagłosował pan Otemba w temacie kredytu dla PK ?
Chrzastowo10:58, 07.02.2024
Po ośmiu latach dyktatury PiS znów miałabym głosować na pisiora ! NIGDY
Kandydat12:20, 07.02.2024
Michał to cwany lis wypisał się z PIS bo teraz czas tej partii minął ,ciekawe czy da radę sam ogarnąć ten bałagan pod warunkiem że wygra .Ja jednak uważam że w zarządzaniu gmina też jest potrzebne doświadczenie samorządowe nie tylko w prowadzeniu gospodarstwa czy sklepu.Mysle że jego ugotuje przyjaciel Straszynski swoimi komentarzami wespół z mikuszewskim i Tomczykiem .Dla mnie największe szanse ma kobieta choć jeszcze się nie określiła czy naprawdę startuje na urząd burmistrza.
M12:52, 07.02.2024
Ludzie ! Niech każdy zajmie się swoim życie. Dać szansę innym, uważam że Michał jest dobrym kandydatem. Dajmy szansę nowym pomysłom!
Nie ta liga14:34, 07.02.2024
Do Buczkowiamina, zapomniałeś dodać że ma doświadczenie w branży paliwowej i gastronomicznej.
Prezes15:57, 07.02.2024
Obajtek i Gesslerka w jednym. 😂
wiosna tużtuż15:23, 07.02.2024
A czy basen będzie czynny na topienie Marzanny ?
ted15:39, 07.02.2024
U ojca Tadeusza pisiory trzymali się za rączki i tańczyli labada labada labada tańczyli labada labada labada tańczyli labada labada labada
Frends16:06, 07.02.2024
Michał nagraj film, w ferie w parku będzie czynne studio......jakby co Adam jest do dyspozycji. Tak powiedział 🐷
Wójt 16:19, 07.02.2024
Przykre jest to że przytłaczająca większość komentująch nie nie jest chyba świadoma że władzą w gminie jest RADA a nie burmistrz. To radni mają składać interpelacje i wychodzić z pomysłami a po przeglosowaniu tych pomysłów większoscią ich realizacje powierza się burmistrzowi. Niestety radni pogodzili się z tym że mają składać tylko takie wnioski jakie przed posiedzeniem zaakceptuje burmistrz. To jest sytuacja patologiczna. Tak było za poprzednika, tak jest teraz i będzie tak długo jak do rady nie będą wybrani niezależni radni. Nie kumple kandydata na burmistrza którzy chodzą na jego smyczy ale samodzielne myślace jednostki. Był kiedyś chyba pan Ratajczak który z nikim nie wchodził w komitywę tylko robił swoje. I tak powinno być.
Wchodził 16:42, 07.02.2024
Nie do końca tak było.
Wójt17:02, 07.02.2024
...z czym - nie do końca ?
Komitywa20:32, 07.02.2024
Do Wójt. Ano złym Ratajczakiem.
Hy23:32, 07.02.2024
Zły Ratajczak bo nie dał sobą kierować ? Oj, jaki zły 😜😂
do Hy01:07, 08.02.2024
Z tego co mówiła mi znajoma, to przyczepiał się gdziekolwiek - nawet do PSL - byleby zostać radnym.
Errata10:32, 08.02.2024
Errata, miało być z tym Ratajczakiem. Za błąd przepraszam.
jontek16:54, 07.02.2024
A ja się ogolić nie pozwolę !!!!!!!!! brodę zapuszczam już od Mazy !!!!!!
Koniec gnoma!17:00, 07.02.2024
AS- pis
AR-pis
Otreba-pis
PD-pis
Pewnie ktoś jeszcze z tego obozu się zgłosi. Zastanawia mnie determinacja z jaką ludzie z tego obozu pchają się do wladzy i konfitur. Dlaczego akurat oni? Przez 8 ostatnich lat przy korycie i jeszcze mało?! Wasz czas się skończył, jesteście na śmietniku historii. Nie pomoże wam żaden kamuflaż, TO JUŻ JEST KONIEC !!!
Roman17:07, 07.02.2024
Ale jako osoba racjonalna zdajesz sobie sprawę że PO i reszta bandy nie są lepsi ?
wyborca17:09, 07.02.2024
To absolutnie nie jest koniec . Jeszcze należy ich rozliczyć z tego co robili przez ostatnie 8 lat pisowskiego dobrobytu i rozdawnictwa
Jest różnica 19:34, 07.02.2024
Staram się być racjonalny, dlatego /wartosci/ które wprowadził pis są bandyckie a przez to nie do przyjęcia. Cała klasa polityczna i jej przedstawiciele ma różne słabości. To są tylko ludzie, to jest nasza reprezentacja. Różnimy się jeśli chłodzi o pryncypia i dlatego Polska jest podzielona na obywateli szanujących konstytucję i praworządność oraz, ludzi którzy mają to w dopie i dla których horyzont zaczyna się na brzegu łóżka a kończy na brzegu talerza.
Jedni zagłosowali na koalicję demokratyczną a drudzy na narodową-populistyczną partię tłustych kotów.
?18:30, 07.02.2024
Pytanie mam - jak głosował "pan kandydat" w sprawie kredytu na ratowanie PK ?
Do Roman19:36, 07.02.2024
Staram się być racjonalny, dlatego /wartosci/ które wprowadził pis są bandyckie a przez to nie do przyjęcia. Cała klasa polityczna i jej przedstawiciele ma różne słabości. To są tylko ludzie, to jest nasza reprezentacja. Różnimy się jeśli chłodzi o pryncypia i dlatego Polska jest podzielona na obywateli szanujących konstytucję i praworządność oraz, ludzi którzy mają to w dopie i dla których horyzont zaczyna się na brzegu łóżka a kończy na brzegu talerza.
Jedni zagłosowali na koalicję demokratyczną a drudzy na narodową-populistyczną partię tłustych kotów.
Roman20:33, 07.02.2024
Dlaczego tak źle oceniasz PO? To fajna partia.
🥺10:36, 08.02.2024
Żart w stylu Suskiego, błyskotliwością mu nie ustępujesz.
JanekPatriota22:52, 07.02.2024
Jak wymieni wszystkich sługusów obecnej władzy czyli całą kadrę rekreacji i pracowników magistratu- szczególnie tych za układy (wkładka jajek i pół świniaka też się liczy) lub tych, którzy mają petenta w d...i całymi dniami piją kawy to ma głosy mojej całej rodziny a będzie ich w całej gminie ze 100...a jak przekona znajomych to ciut więcej...
Wizjoner17:19, 08.02.2024
Pan kandydat który patrzy w przyszłość, ma na względzie dobro gminy, ble ble ble ...nie chce żeby obecny burmistrz zaciągnął kredyt na ratowanie PK. Nasuwa się pytanie - co zrobi kandydat po objęciu fotela burmistrza ? - Zaciągnie kredyt na ratowanie PK. Nieprawdaż ?
ja cie17:26, 08.02.2024
Jak z PiS to jestem za, bo POpaprańcy wszystko zmarnują
uwaga ironia18:19, 08.02.2024
Tak właśnie będzie. POpaprańcy zmarnują cały, wspaniały dorobek PiS z ostatnich 8 lat.
nie nie nie18:42, 08.02.2024
Wczoraj więżniowie polityczni więzieni i torturowani ledwo żywi walczyli szturmując gmach sejmu o nasze dobro ,wolną TVP i demokrację .
mieszkańcy 17:53, 08.02.2024
Panie Burmistrzu obecny i panie kandydacie Otrębo.
My mieszkańcy już wam dziękujemy - za mega wzrost podatku od nieruchomości.
Podatki jak w stolicy a żyjemy na biednej wsi.
bo Pan też za tym stoi
Mieszkanka09:49, 09.02.2024
Jacy mieszkańcy?? Ja całym sercem jestem za Panem Michałem. To solidna firma.
Marta 07:42, 13.02.2024
Tak dziękujemy i nie takich osób szukamy na to stanowisko
jak powyżej18:27, 08.02.2024
Zgadzam się z tym że za tak wysokimi podatkami lokalnymi stoją obydwaj kandydaci na urząd burmistrza.Obydwoje razem z pozostałymi bezradnymi głosowali za drastyczną podwyżką podatków.No ale jak się nie potrafi dobrze rządzić i gospodarować a ma usłużnych radnych to nie ma problemu z obciążaniem mieszkańców podwyżkami za swoją nieudolność
M.J22:05, 08.02.2024
Tak, tak! Wygrasz to!
A co do niektórych komentarzy brak słów! Myślicie , że to coś zmieni pisząc takie bzdury? Tak gadacie na niego, wiecie gdzie można Michała znaleźć. Idźcie i pogadajcie z nim, niech przynajmniej połowa z Was ma odwagę powiedzieć to jemu w twarz. A jak nie macie nic lepszego do napisania niż takie głupoty to proponuję nawet nie czytać tego artykułu :)
Ja wierny żołnierz 23:31, 08.02.2024
On się po prostu nie nadaje i jest koniunkturalistą. Zaparł się się pisu a to już jest zaprzaństwo. Ja jestem wierny pisowi i na niego nie zagłosuje.
Melson22:06, 08.02.2024
Ode mnie i mojej rodziny masz głos na TAK! 😉
Damian07:40, 13.02.2024
A ode mnie i mojej rodziny Nie! Ten Pan nie wie na co się pisze i o co chodzi
Dziura22:21, 08.02.2024
Jeśli ten Pan będzie w takim samym tempie działał jako burmistrz jak jako radny to ja podziękuję,jeżdżę codziennie drogą z Żyrosławic na Kawęczyn i tam dziura na dziurze przykryta dziurą,o odśnieżaniu zimą już nie wspomnę...na wszelkie prośby do Pana bezRadnego brak reakcji...Podziękujemy przy urnach
Mieszkanka 20:38, 09.02.2024
Każdy radny ma konkretną ulice czy wieś, proponuje najpierw zorientować sie kto jest tam radnym. I wtedy pójść do tej osoby bo na pewno nie Pan Michał jest radnym w tamtych okolicach , więc gdzie jest ten bezRadny , który nie potrafi załatwić dziurawej drogi?!
oko12:11, 09.02.2024
Witam. Nie szkoda Wam czasu na te wypisywania i oczerniania się na wzajem. Nie lepiej się przejść na spotkanie wyborcze i posłuchać co mają do zaoferowania. Pozdrawiam.
do zaoferowania, ha,12:33, 09.02.2024
Do zaoferowania?! To oni w swej przebiegłości i chciwości oczekują dobrej oferty na dostatnie życie.
oko15:04, 09.02.2024
To może napisz mi który kandydat nie jest chciwy i przebiegły to pójdę zagłosować na niego
Myśl 16:58, 09.02.2024
Masz głowę i *** to kombinuj. Do przedszkola chodzisz.
Warcholstwo pisu 12:28, 09.02.2024
Według pisu, synonimem dla słowa rolnik jest gnojarz. Takich słów użył prymityw Suski wobec Kołodziejczaka we wczorajszych obradach sejmu. Taka inwektywa jako pierwsza przyszła mu na myśl w starciu z rolnikiem, mieszkańcem wsi. Wpisuje się to w ich narrację bo kiedyś, za życia prezydenta /tysiąclecia/, Lecha Kaczyńskiego , obraził on zwykłych obywateli słowami: *%#)!& dziadu. Oni pogardę i brak szacunku do ludzi inaczej myślących mają we krwi, Jarosław K. obraża wszystkich dookoła praktycznie na okrągło. Ale gdy podczas swoich występów publicznych widzi aprobatę zebranych i towarzyszący temu aplauz w postaci rechotu swojego elektoratu, wydaje mu się że tak wolność tak trzeba.
nono13:02, 09.02.2024
A czy znasz jakiegoś kulturalnego i przyzwoitego polityka ? Wszyscy oni niezależnie od przynależności partyjnej to pasożyty żerujące na zwykłych obywatelach
Odp.16:53, 09.02.2024
Znam.
Wyborca z Gąsek21:50, 09.02.2024
Chciałbym wiedzieć czy kandydaci utożsamiający się z pisem, utożsamiają się ze wszystkimi ich łajdactwami?! Ciężkim Pobiciem szefa KNF, śmiercią Leppera, więzieniem bezpodstawnym szefa PIW, samobójstwem B Blidy, śmiercią Adamowicza szczutego przez TVP, i wielu wielu innych? Dzisiaj pis próbuje z głównych oprawców robić bohaterów, ich żony cierpiały, marzły, oni torturowani. Błazen Duda wita ich jak męczenników klepie po plecach, roni łzy. A to zwykli przestępcy skazani prawomocnym wyrokiem. Przestępcy którzy niszczyli ludzi bezpodstawnie, niszczyli ich rodziny podsłuchiwali Brejzę tylko dlatego że demaskował ich łajdactwa.
Zadaje pytanie jako wyborca, czy kandydaci do samorządu na burmistrza czy radnych utożsamiają się z tymi łajdactwami?! Czy będą ukrywać swoją haniebną orientację polityczną ?! Czy odniosą się do haniebnej przeszłości tej łajdackiej partii którą przez lata legitymizowali ?!
Mieszkaniec 05:42, 26.02.2024
Zgłoszę cię na światka wszech wiedzący
Ptasznik00:06, 10.02.2024
Czyli z ptasiej wsi kandydat a raczej jeździec od konika ze skrzydełkami ustawia się na pasie startowym aby poszybować do góry i to wysoko. A jednak to pi pi pi ssssss
Ania10:32, 10.02.2024
Nie rozumiem wrogiego nastawienia do Pana Michała. Bardzo sympatyczny człowiek i przedewszystkim otwarty do rozmowy z ludźmi. Panie Michale masz mój głos!
Ola07:38, 13.02.2024
Sympatyczny i otwarty, niestety pomyliłaś stanowiska nie o to tu w tym chodzi.
Obserwator21:21, 13.02.2024
Sympatyczny??? Jak cos potrzebuję. W rozmowie ok i mówi wszystkim tak samo. Najbardziej miły dla kobiet hahha.
Wielki szacunek dla niego, ale trzeba mieć trochę wiedzy aby zarządzać Gminą. To że jest dobrym rolnikiem bo jest zawsze dbał i dba to zarządzenie Gminą i ludźmi to coś innego.
Trzeba walczyć jako radny i też trzeba mieć wiedzę w tym co się mówi. Trochę szkoleń i współpracy z wszystkimi jednostkami i wiedzy o nich to w następnych wyborach może się uda.
Klaka12:06, 10.02.2024
Ania ty jak bot, co rusz pod innym nickiem ale treść ta sama.
Ania14:02, 10.02.2024
To jest mój pierwszy komentarz....
Warcholstwo18:22, 11.02.2024
Jarosław Kaczyński jest najbardziej wulgarnym politykiem. Tak zachowuje się pospolity cham.
Bzdura 14:03, 13.02.2024
Czy Pan Michał jest Jarosław? Ludzie nie piszcie bzdur po pijaku!!!!!!
pisowiec19:50, 14.02.2024
…ale to jego idol i wyznawca.
Peowiec 22:12, 15.02.2024
Bredzisz człowieku
Pisowiec 22:31, 15.02.2024
Rozumiem twoją frustrację ale z faktami się nie dyskutuje. Pisowiec to pejoratywne określenie.
...07:06, 21.02.2024
Z motyką na słońce
jarek20:34, 09.03.2024
uwaga bo platfus atakuje
20 0
Wcześniej pracownik Orlenu, teraz franczyzobiorca Żabki. Radny PiS. Miły człowiek, ale moim zdaniem kompletnie nienadający się do tej funkcji. P.D znalazł kogoś kto nie jest nudziarzem i zapewne wypadnie lepiej od niego. Dziwię się, ze nie kandyduje jako Prawo i Sprawiedliwość, chyba że sami uznali że trochę już wstyd. W mojej ocenie jeśli zostanie burmistrzem to będzie marionetką
9 1
No jak to kto?syn starego Otremby😀
1 0
Jimi - Sebastian to Ty?