Zamknij

Wypadek w Brudni. 45-latek spadł z wysokości i zginął

14:12, 06.06.2019 S.T Aktualizacja: 08:09, 15.06.2019
Skomentuj

Do tragicznego wypadku doszło w czwartkowe przedpołudnie w Brudni.

– Do mieszkańców tej miejscowości przyjechał w odwiedziny 45-latek. Podczas oglądania postępów prac remontowych w budynku gospodarczym spadł z wysokości. Niestety, mężczyzny nie udało się uratować. Ofiara weszła tam bez zgody właściciela – poinformowała asp. Izabela Lewicka-Woszczak z inowrocławskiej policji.

W akcję ratunkową zaangażowany był między innymi śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.

[ALERT]1559823154241[/ALERT]

[ZT]2867[/ZT]

(S.T)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(75)

Mieszkaniec gminy DBMieszkaniec gminy DB

13 2

Ciekawe jak było w żeczywistości. Brak zatrudnienia na umowe = kombinowanie jak coś się stanie. 17:58, 06.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Mieszkanka gminy DBMieszkanka gminy DB

3 8

Zapewnia, że tak właśnie było w rzeczywistości. Nie wszystko co podaje się w mediach to zakłamana prawda. 18:26, 06.06.2019


Taka mała Taka mała

5 2

Dokładnie brak umowy a później kombinacja witamy w rzeczywistości 21:29, 06.06.2019


..... .....

5 2

Mieszkanka gminy DB kto *%#)!& to uwierzy a kto mądry to wie jak było naprawdę. 21:32, 06.06.2019


reo

Mieszkaniec gminy DBMieszkaniec gminy DB

10 2

90% rolników zatrudnia pracowników bez umowy, a później jak wypadek to wymówki "A bo mu nie kazałem". Również inny rolnik z tej miejscowości zatrudniał Ukraińców nielegalnie w dodatku bez wizy 21:08, 06.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkniecMieszkniec

13 3

Również potwierdzam to zwalanie winy na osobę, która nie żyje to śmiechu warte po prostu jest i skandal... Dobrze wszyscy widza na około jak było naprawdę... 22:33, 06.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nieznany123Nieznany123

7 17

Nie wiecie jak było, więc się nie wypowiadajcie na ten temat. Tylko roznosicie nie prawdziwe informacje. Zajmnijcie się swoimi sprawami a nie kogoś. To co się wydarzyło to tylko współczuć rodzinie i temu właścicielowi , nikt nie zrobił tego celowo. To był wypadek!!!! Nikomu nie życzę żeby cos takiego się stało u kogoś. Nie pozdrawiam, wszystkich tych, którzy napisali powyżej komentarze!!!!!!! 23:52, 06.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HahaHaha

14 5

Ten komentarz brzmi tak, jakby sam właściciel u którego się wydarzyła ta sytuacja go napisał.. 08:13, 07.06.2019


Ktoś Ktoś

9 4

Albo obrońca tego u którego to się stało... Wiadomo każdy teraz Pana będzie bronił. Powiem tak dopóki rodzina się tym nie zajmie i nie powie jak było to nic z tego nie będzie. 09:21, 07.06.2019


Ssss123Ssss123

3 5

Szkoda słów na te komentarze. 09:44, 07.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaJa

2 3

To nie czytaj. Ludzie wiedzą jak było naprawdę. 10:38, 07.06.2019


Ssss123Ssss123

2 3

Haha będę czytał co mi się będzie chciało!!!! 10:45, 07.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jo joJo jo

3 2

Widocznie Tobie te komentarze nie są na rękę. Jest wolność słowa każdy może się wypowiedzieć. 11:11, 07.06.2019


buubuu

8 3

nieznajomy 123 pisze ze ludzie ktorzy komentuja podaja nieprawdziwe informacje ''''''stek klamstw jest podany w glownym artykule zwlaszcza ;wszedl bez wiedzy wlasciciela .....no smiech na sali 11:36, 07.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Taka prawda Taka prawda

3 3

Dokładnie widać, że jest więcej ludzi którzy wiedzą że było inaczej.... I dużo ludzi to potwierdzi 12:01, 07.06.2019


prawdaprawda

2 3

każdy mówi że wie jak było ale nikt nie zezna przed policją. 12:27, 07.06.2019


Do prawda Do prawda

3 3

Myślę że ktoś powie bo za dużo ludzi wie. Kwestia czasu. 12:37, 07.06.2019


mieszkanka kujawmieszkanka kujaw

9 3

Jak można napisać taką bzdurę... Podziwiam właściciela tego gospodarstwa za taką odwagę i za podanie takiej niedorzecznej informacji. 12:39, 07.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec gimny DąMieszkaniec gimny Dą

6 0

A skąd wszyscy wiecie jak było? Byliście przy tym wypadku? 12:54, 07.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Booo Booo

1 0

Przy wypadku nie, ale na pewno nie przyjechał tam w odwiedziny. 13:02, 07.06.2019


MieszkaniecMieszkaniec

2 0

Napisze tak.. Widzialam tego pana dzien przed tragedia koszacego trawe byl wynajety przez gospodarza u ktorego doszlo do tragedi i widzialam nie pierwszy raz juz jak tam pracowal... I okoliczni mieszkańcy z pewnoscia tez duzo widzieli.... 17:31, 07.06.2019


Zzzz... Zzzz...

4 2

Ssss123 każdy teraz jest mądry bo nie stało się to u niego. Ciekawe czy by tak komentowali jakby coś takiego się stało u nich. Kiedyś u mnie zginął wuja i uwierzcie najgorsze co może być. Niczym fajnym nie jest teraz wypisywanie o właścicielu i zmarłym. Tragedia niesamowita, tylko współczuć. Najlepiej zostawić w spokoju ta rodzinę zmarłego i tego właściciela u którego to się stało. Sprawa się napewno wyjaśni i zostawcie to odpowiednim służba. To był wypadek, nikt tu winny nie jest. Pozdrawiam serdecznie! 13:15, 07.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

. .

1 2

Ludzie i tak będą się wypowiadać na ten temat bo nikt nie uwierzy w te bzdury co piszą w tym artykule. Jak ktoś będzie chciał to i tak powie prawdę nikt ani nic tego nie zmieni. 13:43, 07.06.2019


Mieszkanka Gminy Mieszkanka Gminy

1 0

Rozumiem wszystko, ale teraz obwinianie gospodarza nic tu nie pomoże. Tak jak wyżej pisano w komentarzu tylko współczuć rodzinie zmarłego i temu gospodarzowi. Wnikanie czy tam pracował czy był w odwiedzinach, tu nie pomoże i życia mu nie zwróci. Niestety takie wypadki się zdarzają. Zastanawiam się dlaczego odrazu w ludziach taka nienawiść. Jeśli nawet to prawda, że nie był zarejestrowany to co to ludzi obchodzi. To są sprawy tego gospodarza i rodziny zmarłego, która napewno wiedziała o tym. U wszystkich napewno kiedyś ktoś też pracował od tak, gdyby u was cos się takiego stało? Obstawiam, że nie było by wam tak do dyskutowania i obwiniania innych. 18:08, 07.06.2019


BYKBYK

5 0

ZNAM WŁAŚCICIELA BARDZO WPORZATKU PAN I UCZCIWY ALE ZAWSZE JEST ALE KAŻDY PRACODAWCA POWINIEN BYĆ ZAREJESTROWANY A NIE PRACOWAĆ NA CZARNO TEZ PRACOWAŁEM PRZEZ 7 LAT U GOSPODARZA BYŁEM TRAKTOWANY JAK ŚMIECI WIEC TWIERDZĘ ŻE JAKAŚ KARA MUSI BYĆ ALE W BRUDNI MAŁO LUDZI ROBI NA CZARNO CZY U PANA S ....... CZY U PANA Z...... I NIKT SIĘ TYM NIE ZAJMNIE BO SZKODA IM NA ZAREJESTROWANIE LUDZI A JAKIE MASZYNY SKUPUJA I GROSZE PŁACĄ WIEC UWAŻAJCIE GOSPODARZE KARMA WRACA 13:43, 07.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

123123

2 1

Chyba pracownik powinien być zarejestrowany a nie pracodawca taka mała sugestia :) 13:50, 07.06.2019


HmmmHmmm

1 2

A Co to da czy na czarno czy na papierze wypadek nieszvzesliwy sie stal I tyle czopy *%#)!& 18:27, 07.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkanka gminy Mieszkanka gminy

2 1

Jeden sensowny komentarz. Dokładnie co to już da jak i tak człowiek nie żyje. 18:34, 07.06.2019


TaaaTaaa

2 1

By się to nie wydarzyło gdyby ten Pan nie pozwolił mu tam wejść kiepie. 19:40, 07.06.2019


Se jaja robiszSe jaja robisz

17 4

To jedna wielka ściema, ten Pan był tam pracownikiem i pracował na czarno, nie był tam w żadnych odwiedzinach, nie miałby możliwości wejścia do tego pomieszczenia ponieważ są tam 2pary drzwi na kłódkę a tylko właściciel posiada klucze i nikomu nie daje. A po za tym brak zabezpieczeń przed dziurami w stropie. 18:44, 07.06.2019

Odpowiedzi:14
Odpowiedz

Mieszkanka kujawMieszkanka kujaw

15 2

Przynajmniej ktoś napisała prawdę 19:21, 07.06.2019


Żabka Żabka

10 1

W końcu ktoś to powiedział! BRAWO niech ludzie wiedzą! 19:38, 07.06.2019


Mieszkanka Mieszkanka

2 10

Za robotę się weźcie a nie śledztwo prowadzicie????????
19:59, 07.06.2019


HeeHee

10 0

Mieszkanka a ty wtajemniczona/y że tak od razu z nerwami... ???? 20:09, 07.06.2019


Mieszkanka Mieszkanka

1 6

Niech cię to nie interesuje...
21:24, 07.06.2019


Dzień 12Dzień 12

4 6

Kurde jak ty wszystko wiesz dobrze, że na kłódki ma garaże, że źle stropy zabezpieczone, nawet, że są dwie pary drzwi. No żal poprostu, trochę to dziwne, że tak wszystko wiesz. 21:28, 07.06.2019


.... ....

6 1

Dziwne lecz prawdziwe. Co boli prawda.. 21:47, 07.06.2019


HeeHee

1 1

Mieszkanka Tyś zlowrogo nastawiona/y. 21:51, 07.06.2019


MieszkankaMieszkanka

2 2

Poprostu denerwuje mnie takie gadanie, nikogo nie bronię. Ale zajmnijcie się swoimi sprawami i problemami. Dobrze prawdy nie znacie a wypisujecie. 21:59, 07.06.2019


Do mieszkanka Do mieszkanka

6 1

Komuś ta dyskusja jest nie na rękę jak widać. Dobrze niech ludzie mówią jak najwięcej a nie jakieś krycie cudowanie. 22:00, 07.06.2019


122 122

2 2

Właśnie ludzie prawdę znają już ktoś tam na górze w komentarzu napisał więc wystarczy... 22:03, 07.06.2019


HeeHee

1 1

Mieszkanka poprawka Nie gadanie lecz pisanie każdy ma prawo do własnego zdania, jak widać ty też z niego korzystasz. Sama pisząc te komentarze prawdy nie znasz a i tak piszesz więc.. Nic dodać nic ująć.. 22:06, 07.06.2019


do "se jaja robdo "se jaja rob

3 1

a skąd ty tak dobrze wiesz ile par drzwi, jakie kłódki i kto ma do nich klucze???
a może to ty jesteś tym złodziejem przed którym wszyscy rolnicy muszą te kłódki na drzwiach wieszać? 09:50, 08.06.2019


Tak tak Tak tak

2 1

Masz rację w 100% może to właśnie ten ktoś jest tym złodziejem, i wszyscy gospodarze muszą przed nim uważać. Wszystko wie, no śmiech na sali. Kur** monitoring normalnie. 09:54, 08.06.2019


MieszkankaMieszkanka

1 2

Szkoda strzępic ryj* 22:22, 07.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TakTak

1 2

Raczej niszczyć klawiaturę bo twarzą w twarz nie rozmawiamy.. 22:31, 07.06.2019


DzikDzik

1 4

Mieszkanka nie przejmuj się. Powyżej wypowiadają się ludzie, którzy są najmadrzejsi na świecie. Prawdy dobrze nie znają ale osadzac potrafią. Widać ewidentnie, że przez to co się stało maja co robić. To był wypadek, a tak oczerniacie tego gospodarza jakby zrobił to celowo. 23:12, 07.06.2019


Do dzika Do dzika

4 1

Dziku nie ryj tak.. Może Nie najmądrzej ale jak widać ktoś potrafił napisać prawdę a niektórych to boli. Piszesz ze prawdy dobrze nie znają tak? A ty znasz skoro piszesz ze to był wypadek hmm? Czyżbyś tam był i to widział? 23:17, 07.06.2019


NieznanyNieznany

6 1

*%#)!& jest tyle świadków ze kazdy powie ze robił na czarno i sie *%#)!& ludzie kazdy ze wsi potwierdzi
23:27, 07.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeHe

0 0

I chu, j ze na czarno papier mu zycie uratuje czy Co? pewnie sobie przychodzil dorobic a to zakazane nie jest? Leczyc sie powinniscie patologia *%#)!& 13:58, 08.06.2019


NieznanyNieznany

4 2

Ciekawe czy jak by ktoś zginął z rodziny pana A.... czy tez by *%#)!& ze przyjechała w odwiedziny jedna wielka sciema 23:29, 07.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nieznana Nieznana

0 1

Hahaha 23:43, 07.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

3 1

Nie rozumiem co to znaczy najmadrzejsi ludzie ma swiecie hmmm?? Jesli ktos mieszka w tej samej miejscowosci w której doszlo do wypadku i bardzo dobrze zna gospodarza oraz jego gospodarstwo nawet spacerujac sie widac budynek i bzdury pisze?? Ludzie zastanowcie sie może komentarze pisza osoby które to widzialy i duzo wiedza... A wy oskarzacie bez podstaw...ze nie maja co robic??? Jesli artykul zawiera nie prawdziwe informacje sie dziwicie że niektorych nerwy ponosza na bzdury??? Wypadek wypadkiem i wyrazy wspolczucia dla rodziny ale nikt juz zycia nie wroci temu panu i mam nadzieje że wkoncu wezma sie za to zatrudnianie na czarno u gospodarzy! 09:51, 08.06.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Tak takTak tak

0 1

Pewnie w rzeczywistości temu gospodarzowi w du** wchodzisz, a tu robisz z niego najgorszego. 09:56, 08.06.2019


MieszkaniecMieszkaniec

0 1

Tak oczywiscie jeśli bym go dobrze znala!!!! Wchodzić w dup.. Jak sie czlowieka nie zna żal po prostu z ludzkiej glupoty i takiego pisania!!! 12:32, 08.06.2019


Sory Sory

0 0

Na pewno ktoś kiedyś u ciebie robił na czarno, więc nie rób się taki/ka święta/ty. Tak piszesz jakbyś dobrze znał/ła gospodarza. 13:02, 08.06.2019


głos z okolicygłos z okolicy

6 1

Do tych wszystkich co najlepiej wiedzą jak było i mieszają porządnych ludzi z błotem:
przede wszystkim stała się wielka tragedia i chyba należało by współczuć rodzinie, poza tym w gospodarstwie tego rolnika jest monitoring, więc skoro na miejscu przez kilka godzin była policja, prokurator, to chyba logiczne że zostało zabezpieczone nagranie, przesłuchani świadkowie. Informacja podana w artykule przez rzecznika policji nie wzięła się z nikąd. Z pewnością ta informacja została napisana na podstawie nagrań z monitoringu, czy zeznań świadków. Ludzie ruszcie głową- to naprawde nie boli!!!
Pozdrawiam tych co zdrowo rozsądkowo myślą i potrafią się zachować, a tej reszcie szmaciarzy powiem krótko - .... albo lepiej przemilcze bo słów szkoda 10:09, 08.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do głos z okolicy Do głos z okolicy

4 1

Szacun dla ciebie, jedyny normalny! 10:25, 08.06.2019


Mała Mała

0 3

Nooo dobrze ale nawet jeśli jest monitoring to jak się uprą to go sprawdzą parę dni przed czy faktycznie tego Pana tam nie było że jak jest napisane w tym artykule czy faktycznie przyjechał w odwiedziny czy tam jednak pracował. 11:46, 08.06.2019


Mała Mała

1 3

Nooo dobrze ale nawet jeśli jest monitoring to jak się uprą to go sprawdzą parę dni przed czy faktycznie tego Pana tam nie było że jak jest napisane w tym artykule czy faktycznie przyjechał w odwiedziny czy tam jednak pracował. 11:52, 08.06.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DużyDuży

5 0

A ja myśle, a nawet jestem pewien tego, że oficerowie policji dobrze wszystko sprawdzili jak było zanim podali takie informacje do wiadomości publicznej. Dla mnie sprawa jest jasna, skoro były kamery, wszystko na nich było nagrane, świadkowie przesłuchani i oficjalny komunikat policji to sprawa wyjaśniona. Szkoda chłopaka bo był wporządku, ale stało się i już się nie odstanie!!!
Proponuję tym wszystkim "wszechwiedzącym" uczciwie zarobić na wiązankę kwiatów i pójść na pogrzeb i pomodlić się o spokój duszy 12:14, 08.06.2019


Do mała Do mała

3 0

Za robotę się weź, a nie śledztwo prowadzisz. 12:59, 08.06.2019


Do duży Do duży

3 1

Brawo ty!! Chociaż jeden normalny. 12:57, 08.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

0 1

Moze bylam jednym z wielu gapi i prosze nie osądzać bo zadnego gospodarstwa nie mam chyba ktos mnie z kims myli buhahahaha:) 14:08, 08.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak tak Tak tak

1 0

Gratuluję serdecznie. 14:36, 08.06.2019


Odpowiedź na komentaOdpowiedź na komenta

0 2

I wzajemnie! Bo widzę że też namiętnie sledzisz wypowiedzi ludzi. 14:43, 08.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak tsk Tak tsk

1 0

Również dziękuję. No śledzę, i ci powiem, że fajnie jest. Miłego dnia
14:50, 08.06.2019


obserwatorobserwator

4 6

Zobaczcie jaka ironia: patole którzy żyją na koszt podatników, zamiast wziąć się do uczciwej roboty to siedzą przed komputerem i wypisują bzdury jak to niedobrzy rolnicy zatrudniają ludzi na czarno, że maszyny kupują itp.
Za grosz wdzięczności, że dzięki podatnikom (w tym przypadku rolnikom) z których państwo zdziera podatki żeby dać socjal nierobom.
Zdarzyła się tragedia i zamiast współczuć bliskim to brukają porządnych ludzi.
Weźta się nieroby za uczciwą pracę!!! i dajcie rolnikom spokój i nie szkalujcie ich bo dzięki nim "państwo" daje wam socjal i macie co do gara włożyć!!! 16:27, 08.06.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Hahaha Hahaha

5 1

Nie wszyscy którzy tu siedzą to patola. Do twojej wiadomości pracuje i tak samo odprowadzam podatki. Każdy kto uczciwie pracuje tak robi a Wy jako rolnicy wcale źle nie macie. Więc skończ uzalanie nad rolnikami bo z każdego Państwo zdziera. 17:58, 08.06.2019


obserwatorobserwator

3 2

no tak, może kogoś kogo nie trzeba uraziłem, ale poprostu szlag człowieka trafia jak czyta takie komentarze pełne nienawiści, ja też ciężko pracuje, płace podatki i to nie małe, a tacy beneficjenci socjalni ciągle po urzędach tylko biegają składać kolejne wnioski o kase, później pod sklepem przesiadują i śmieją się z nas, a na koniec z nudów chyba wchodzą na takie fora i wypisują głupoty. 18:24, 08.06.2019


OdpowiedzOdpowiedz

4 1

Myślę,że komputer juz dawno poszedl w niepamiec a teraz telefon z internetem w tych czasach wystarczy i nie wszyscy są którzy siedza na socjalu bo mozna rowniez tak napisac o osobach którzy odbieraja swiadczenia 500+ i sa rolnikami pracownikami itd...no sorry ale to jest niski poziom czepiania sie socjalu... 18:40, 08.06.2019


Podatnik prawdziwyPodatnik prawdziwy

1 0

Te obserwator, podatki rolników są śmieszne. To do rolników się dopłaca bo są święte krowy. 08:15, 10.06.2019


Do mieszkankiDo mieszkanki

3 2

Jak można zająć się swoimi sprawami,jeżeli człowiek nie żyje?!Jaja sobie robisz!? 20:51, 09.06.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MieszkankaMieszkanka

1 0

Widać, że źle mnie zrozumiałeś. Zamiast wypisywać nie prawdziwe rzeczy, których nie wiecie dobrze,lepiej zabrać się za robotę. Tak jak pisałam człowiek nie żyje i tylko co zostaje to współczuć rodzinie. Osadzanie innych nic tu nie da. 10:56, 10.06.2019


WkurzonyWkurzony

6 1

Odnośnie LEGALNEGO zatrudniania ,to u rolników praca na czarno ,jest normą od zawsze.
Niestety w Gniewkowie pseudoprzedsiebiorcy tez zatrudniają na czarno. Wiem bo sam zatrudniam, przy pytaniu o ostatnie zatrudnienie odpowiadają ze pracowali na czarno przez ostatnie lata. Są to okresy 4,5,6 letnie bez przerwy. Nieuczciwi pracodawcy zatrudniają na 0,5 ,1,8 a nawet na 1,16 etatu.
Nieuczciwi to delikatne określenie, to są krwiopijcy. Na codzień udają szanowanych obywateli , coś zasponsorują, dają dużo na tacę, jeżdżą wypasionymi furami a są złodziejami bo okradają ludzi i państwo.
Ale najbardzej winni są ludzie , bo jak można pozwalać na nieuczciwość i chciwość pazernych przedsiębiorców??!!
Nie godzić się na to, dajecie się okradać w biały dzień. 08:30, 10.06.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%